Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:12:49 GMT

سرمستی نتانیاهو از تصمیم ضدایرانی ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۹۲۱۳

سرمستی نتانیاهو از تصمیم ضدایرانی ترامپ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه صهیونیستی جروزالم پُست، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تصمیم ضدایرانی ترامپ اظهار خوشحالی کرد.

رسانه صهیونیستی مذکور در این خصوص اعلام کرد که نتانیاهو با انتشار یک ویدئو در این باره ادعا کرده است: اخیرا تجاوز ایران از جمله در خلیج فارس افزایش یافته و لذا اکنون زمان دقیقی برای افزایش فشار و تحریم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که ترامپ این کار را انجام داد!

این در حالیست که رئیس جمهوری آمریکا ساعتی پیش در پیامی توئیتری اعلام کرد: به تازگی به وزیر خزانه‌داری دستور افزایش محسوس تحریم‌ها علیه کشور ایران را دادم.

گفتنی است، ترامپ ۱۸ اردیبهشت ماه سال گذشته نیز با نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل از توافق بین المللی برجام خارج شده بود.

کد خبر 4722610

منبع: مهر

کلیدواژه: نتانیاهو ایران دونالد ترامپ تحریم اقتصادی ایران ایالات متحده آمریکا عربستان سعودی رژیم صهیونیستی ایران دونالد ترامپ عراق سوریه فلسطین نتانیاهو افغانستان روسیه جنگ 2015 یمن آرامکو ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، فولکر تورک کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد با ابراز تاسف نسبت به تصمیم اخیر کابینه اسرائیل برای بستن دفتر اسرائیل گفت:«آزادی بیان یکی از حقوق اساسی بشر است.»

وی در ادامه افزود:«ما از اسرائیل می‌خواهیم که در تصمیم خود برای بستن دفتر الجزیره تجدیدنظر کند.»

دیده‌بان حقوق بشر نیز با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام اخیر اسرائیل، اتخاذ این تصمیم را به معنای اعمال محدودیت‌های شدیدتر بر شریان گزارش‌های ارسالی از نوار غزه دانست. این نهاد بین‌المللی نیز لزوم رسانه‌های آزاد و مستقل را برای تضمین شفافیت و پاسخگویی ضروری می‌داند.

سندیکای روزنامه نگاران فلسطینی نیز تصمیم رژیم صهیونیستی برای بستن دفاتر الجزیره در سرزمین‌های اشغالی را محکوم و خواستار حمایت جهانی از رسانه‌ها شد.

در ادامه این بیانیه آمده است:«اتخاذ تصمیم برای بستن دفاتر الجزیره نشانه‌ای از قصد اشغالگران برای ادامه کشتار مردم فلسطین بدون شاهد و مدرک است.» در پایان سندیکای روزنامه نگاران فلسطین از سازمان ملل خواست تا برای حمایت از نهادهای رسانه‌ای در فلسطین مداخله کند.

ماه گذشته میلادی شلومی کلوهی وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی هدایت تصویب لایحه‌ای را بر عهده داشت که براساس آن فعالیت شبکه الجزیره به صورت موقت (چهل‌وپنچ روز) متوقف و در صورت لزوم تجهیزات این شبکه مصادره می‌شد.

اکنون با افزایش زمزمه‌ها در خصوص آغاز عملیات نظامی اسرائیل در رفح، کابینه رژیم صهیونیستی رای به تعطیلی دفاتر این شبکه و مصادره اموال آن داده است.

کد خبر 6097540 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • گیر کردن نتانیاهو در میان آرواره‌ها
  • تعطیلی شبکه الجزیره نقض آزادی بیان است
  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه
  • تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است
  • اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره
  • حماس: تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است
  • ممنوعیت فعالیت الجزیره در فلسطین اشغالی/ گانتز: شانس توافق کاهش یافت
  • شگرد نتانیاهو برای جلوگیری از دستیابی به توافق آتش‌بس
  • رسانه عبری زبان: همه دست آوردهایمان بر باد رفته است