Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@02:43:14 GMT

گریه‌های مادر عماد، پسر قرمز در عزای فرزند ۶ ساله‌اش

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۹۲۵۸

گریه‌های مادر عماد، پسر قرمز در عزای فرزند ۶ ساله‌اش

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت پایان تلخی داشت. جان باختن پسر بچه ۶ ساله بر اثر برق گرفتگی خروجی گیت‌های بلیت فروشی ورزشگاه آزادی یک خانواده را داغ‌دار کرد. عماد صفی‌یاری که پدرش با دکه‌ای کوچک در ورزشگاه آزادی ارتزاق می‌کرد، به گفته اورژانس تهران پس از بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان و هنگام خروج از گیت‌های بلیت‌فروشی ورزشگاه دچار سانحه برق گرفتگی شد و جانش را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سکوت معنادار نمایندگان مجلس و سلبریتی‌ها در فضای مجازی در برابر این رویداد تلخ، واکنش‌های زیادی هم به همراه داشت چرا که آن‌ها تا چند روز پیش، نسبت به خودسوزی دختر آبی واکنش نشان دادند. به همین دلیل کاربران فضای مجازی هم عماد صفی‌یاری را پسر قرمز نام‌گذاری کردند و درگذشت او را تسلیت گفتند.

به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که گریه‌های مادر عماد صفی‌یاری، پسر قرمز ۶ ساله‌ای را نشان می‌دهد که در اثر برق‌گرفتگی جان خود را از دست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی اخبار داغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی

مرد میانسال که به علت سوختگی در بیمارستان بستری بود پس از دو هفته راز آتش زدن همسر و پسر ۱۱ ساله‌اش را فاش کرد.

به گزارش مشرق، اواخر فروردین امسال ، مرگ زن جوانی در بیمارستان سوانح و سوختگی به تیم جنایی اعلام شد. به دنبال این گزارش، تیم تحقیق راهی محل شده و در بررسی‌ها مشخص شد که ساعاتی قبل این زن را به همراه شوهر و پسر ۱۱ ساله‌شان که همگی دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

زن جوان ساعاتی بعد به علت شدت سوختگی جانش را از دست داد. این در حالی بود که پسر ۱۱ ساله نیز دو روز بعد با وجود تلاش کادر درمان فوت کرد اما مرد میانسال که از ناحیه دو دست دچار سوختگی شده بود، پس از بهبودی تحت بازجویی قرار گرفت و راز قتل همسر و فرزندش را برملا کرد.

او در تحقیقات گفت: نقاش ساختمان هستم و مدت‌هاست که با همسرم اختلاف داشتم. روز حادثه از پسرم خواستم که با من به محل کارم بیاید اما او مخالفت کرد و سر همین مسأله بحث‌مان شد وقتی همسرم وارد دعوا شد با عصبانیت کنترلم را از دست دادم و روی خودم و همسر و فرزندم بنزین ریختم. آن زمان اصلاً متوجه نمی‌شدم که چه کار می‌کنم. ناگهان کبریت را کشیدم و آنها شعله‌ور شدند. خودم نیز دستانم دچار سوختگی شد. به دنبال صدای فریاد و کمک‌خواهی همسر و فرزندم، همسایه‌ها به کمک‌مان آمدند و با حضور امدادگران، آتش خاموش شد و ما به بیمارستان منتقل شدیم.

به دستور بازپرس جنایی، متهم ۴۹ ساله پس از ترخیص از بیمارستان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار خواهد گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟