Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در نخستین بازی خود به پیروزی پرگل مقابل مالدیو رسید. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دومین بازی درنخستین روز از مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانیزیر‌16سال آسیا بین تیم‌های ایران و مالدیو از ساعت  19:45 در ورزشگاه شهید حاج بابایی شهر همدان برگزار شد و با نتیجه 13 بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول

دقیقه او‌ل از نیمه نخست این دیدار  با یک موقعیت خوبگلزنی برای همراه بود که به دلیل بی‌دقتی در ضربه نهاییتبدیل به گل نشد. بازیکنان در دقیقه دوم بازی موقعیتدیگری روی دروازه مالدیو ایجاد کردند اما بازهم با خوششانسی تیم مالدیو تبدیل به گل اول ایران نشد.

امیر ابراهیم زاده روی سانتر خوب مهدی محمدی در دقیقه6 گل اول را به ثمر رساند. دو دقیقه بعد شاگردان عبدیموقعیت گلزنی دیگری را از دست دادند. 

در دهمین دقیقه از این دیدار یادگار رستمی با یک حرکتیتکنیکی چند بازیکن را از پیش رو برداشت و با خطایمدافع مالدیو رو به رو شد و از روی نقطه پنالتی گل دومایران به ثمر رسید.

در ادامه نیز حملات متعددی از سوی بازیکنان نوجوانکشورمان در زمین و روی دروازه مالدیو خلق شد که تبدیلبه گل نشد. تا اینکه در دقیقه 25 روی سانتر ارسالی از نقطه کرنر ایمان دانش سومین گل ایران را وارد دروازه حریفکرد.

ضمن اینکه امیر ابراهیم زاده در دقیقه 27 با یک فرار زیباگل چهارم را زد. 

در ادامه نیز فردین بحری با یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه مالدیو را برای پنجمین بار گشود. ششمین گلنیز روی شوت دقیق و زمینی فردین بحری در دقیقه 40 بهثمر رسید.

ایمان دانش با یک ضربه سر زیبا هفتمین و آخرین گلایران در نیمه نخست را زد. 

نیمه دوم

شاگردان عبدی در 2دقیقه نخست از نیمه دوم بازی توسطامیر ابراهیم زاده و یادگار رستمی تعداد گل‌های ایران را بهعدد 9 رساندند. 

حملات پرتعداد نوجوان‌های فوتبال ایران روی دروازه حریفادامه پیدا کرد اما مالدیو در دقیقه 53 روی یکموقعیت‌سازی تیرک دروازه ایران را لرزاند.

محمد کوشکی دیگر بازیکنی بود که با یک فرار و شوتسرکش در دقیقه 57 گل دهم ایران را زد.

دو دقیقه بعد سانتر و ضربه سر خوب بازیکنان کشورمانتوسط مدافعان مالدیو‌ از روی خط دروازه دفع شد. 

ضمن اینکه در دقیقه 62 ایمان دانش از زمین مسابقه خارجشد و سجاد گل‌محمدی جای وی را در زمین مسابقه گرفت. دیگر تعویض ایران ورود سجاد خادمی به زمین در دقیقه64 به جای یادگار رستمی بود. 

محمد کوشکی گل یازدهم را به ثمر رساند.

با شوت بازیکنان کشورمان و برخورد توپ به دست بازیکنمالدیو در محوطه جریمه، محمد کوشکی در دقیقه 73پشت ضربه پنالتی قرار گرفت اما نتوانست آن را به گلتبدیل کند.

امیر ابراهیم زاده در دقیقه 77 و 80 دیگر گل‌های ایران راوارد دروازه مالدیو کرد و در دقیقه 83 گل دیگر وی از سویکمک‌داور آفساد اعلام شد. 

به فاصله پنج دقیقه به پایان این دیدار بازیکن تیم مالدیوبا دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

 

گفتنی است، این دیدار در حضور 1200 تماشاگر برگزار شد.

تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در دومین دیدار از ساعت19:45 روز جمعه به مصاف فلسطین می‌روند.

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۹۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا

نیمه اول دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس با پیروزی سرخپوشان تهرانی به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این مسابقه با پیروزی 2 بر صفر شاگردان اوسمار به پایان رسید.

ارونوف در دقیقه 11 و عیسی آل کثیر در دقیقه 25 دو گل پرسپولیس را در نیمه اول این مسابقه به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

داور: امیر عرب براقی

دقیقه 11: اوستون ارونوف با یک حرکت انفرادی و یک تنه فنی، توپ را در میانه زمین از بازیکن آلومینیوم گرفت و در ادامه یک بازیکن دیگر حریف را نیز از پیش رو برداشت و با یک ضربه پای چپ دقیق و زیبا گل اول سرخپوشان را به ثمر رساند.

 

.

 

دقیقه 17: عارف حاجی عیدی و سروش رفیعی از دو تیم با کارت زرد داور جریمه شدند.

دقیقه 25: حرکت در عمق عیسی آل‌کثیر این بازیکن را در موقعیت تک به تک با گوهری قرار داد که شوت این بازیکن در حالت نامتعادل، به شکلی جالب و زیبا از بالای سر دروازه‌بان آلومینیوم وارد دروازه این تیم شد.

 

.

 

دقیقه 27: نام محمد خدابنده‌لو هم در بین بازیکنان اخطاری بازی به ثبت رسید.

دقیقه 45: ارسال بازیکنان آلومینیوم روی یک ضربه ایستگاهی را امیررضا رفیعی به خوبی در اختیار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه