Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@01:05:37 GMT

حضور علی محمدی در تمرین فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۹۷۸۰

حضور علی محمدی در تمرین فولاد خوزستان

مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان امشب در آخرین تمرین تیم فوتبال فولاد خوزستان در اهواز پیش از اعزام به مشهد شرکت کرد. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، شاگردان جواد نکونام امشب آخرین تمرین خود پیش از اعزام به مشهد برای رقابت با پدیده شهر خودرو را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولادی ها به مدت 60 دقیقه تمرین کردند، بازیکنان پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، زیر نظر کادر فنی به انجام پاس های سرعتی و دقیق پرداختند.

کارهای ترکیبی و مرور تاکتیک های مورد نظر نیز از دیگر برنامه تمرین سرخ پوشان اهوازی بود.

گلرها نیز زیر نظر نادر غبیشاوی تمرین کردند.

امشب مهندس علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان از نزدیک نظاره گر کار شاگردان نکونام بود و در حاشیه تمرین با بازیکنان و کادر فنی خوش و بش کرد. محمدی در این دیدار ضمن اعلام رضایت از عملکرد تیم در سه هفته نخست از کادر فنی فولاد حمایت کرد.

علی محمدی و نکونام در کنار زمین دقایقی با یکدیگر به گفت و گو پرداختند.

تیم فولاد خوزستان روز جمعه در هفته چهارم لیگ برتر میهمان تیم پدیده شهر خودرو خواهد بود.

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب

سجاد خراسانی سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر، توفیق بزرگی نصیب تعداد ۷۵ نفر از کارکنان مجموعه فولاد اکسین خوزستان شد که به نیابت از همه کارگران این شرکت در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

او افزود: رهبر انقلاب اسلامی در سالهای اخیر تاکید ویژه ای بر موضوع جهش تولید و توجه به کارگران داشته اند و از کارگردان عرصه تولید به عنوان جهادگران خط مقدم جنگ اقتصادی یاد کرده اند.

سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان می‌گوید: رهبری انقلاب همواره از تولید داخل حمایت کرده اند و حضور تعدادی از کارگران مجموعه فولاد اکسین در دیدار با ایشان، یقیناً روحیه آنها را برای پیشبرد هرچه بهتر منویات رهبری در تحقق شعار سال بالا ببرد.

آقای خراسانی یادآرو شد: عملکرد موفق فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی امسال که منجر به ثبت رکوردهای خوبی در حوزه تولید و صادرات شده بود، باعث شد تعدادی از کارگران و متخصصان این شرکت به دیدار با رهبر انقلاب دعوت شوند که نشان از برجسته بودن موفقیت های اکسین در حوزه فولاد بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد