Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@06:54:27 GMT

امنیت و اقتدار نظام مهم ترین دستاورد انقلاب است

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۰۱۶۲

امنیت و اقتدار نظام مهم ترین دستاورد انقلاب است

آیت الله میرعمادی، مهم ترین دستاورد انقلاب را امنیت و اقتدار نظام خواند و گفت: حرکت در مسیر انقلاب و ولایت در حفظ و ارتقای امنیت کشور ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، آیت الله«سیداحمد میرعمادی»، عصر امروز(27شهریور) در دیدار با کاروان مطالبه‌گری و حفاظت از منافع ملت که در بیت امام‌جمعه خرم آباد برگزار شد، حرکت در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب را ضروری و ارزشمند خواند و افزود: سعادت و سربلندی در سایه ولایت محقق می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه حرکت با شعار ولایت، حرکت بر محور ولایت و تلاش جهت تحقق منویات ولایت و رهبری ارزشمند است، عنوان داشت: انقلاب با حرکت امام راحل، حضور مردم شکل گرفت و در سایه رهبری و لایت رهبر معظم انقلاب مسیر خود را ادامه داد و امروز در گام دوم انقلاب هستیم شاهد دستاوردهای انقلاب در عرصه های مختلف می باشیم.

 

وی امنیت و اقتدار را از دستاوردهای مهم انقلاب خواند و یادآور شد: در طول این چهل سال انقلاب اسلامی با وجود توطئه های دشمنان مقتدرترین کشور در منطقه بوده و نظام ما از امنیت و اقتدار برخوردار است.

 

آیت الله میرعمادی اذعان داشت: این امنیت و اقتدار باید حفظ شود و در گام دوم انقلاب همه رسالت خطیری بر دوش داریم.

 

وی در ادامه اجرای عدالت و مبارزه با فساد را از دیگر دستاوردهای مهم انقلاب خواند و اظهار داشت: امروز با وجود نیروهایی عدالت خواه و اهل مبارزه با فساد و تجمل گرایی که تربیت یافته انقلاب هستند، عدالت در جامعه زنده است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخشی دیگر از سخنان خویش به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه و جنگ اقتصادی که دشمن راه انداخته است، اشاره کرد و گفت: مسئولان وظیفه سنگینی در حل مشکلات اقتصادی دارند و باید در سایه روحیه جهادی، انقلابی و مدیریت صحیح در این زمینه گام بر دارند.

 

وی تصریح کرد: باید به قشر جوان اعتماد کرد و در مقام عمل نسبت به تحقق بیانیه گام دوم اقدام کرد، اداره امور و مسئولیت ها باید به نسل جوان، کارآمد و توانمند واگذار شود.

 

آیت الله میرعمادی با تأکید بر ضرورت اقدام جهادی برای رفع مشکلات اقتصادی گفت: باید تنبلی ها کنار گذاشته شود و برای موفقیت در جنگ اقتصادی و به رونق درآوردن چرخ اقتصادی کشور روحیه جهادی را تقویت بخشید.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم اربعین حسینی عزاداری محرم شیراز مسجد طراز اسلامی محرم کانون های مساجد فعالیت های مسجدی استان همدان اقتدار نظام امنیت اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله با بیان اینکه پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند، گفت: بزرگترین ژنرال ما (شهید حاج قاسم سلیمانی) وصیت می‌کند که روی سنگ مزارم بنویسید سرباز ولایت، این وصیت نشان می‌دهد که بزرگترین ژنرال ما به سربازی ولایت و انقلاب افتخار می‌کند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو حجت الاسلام علی عرب پور مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه شهید سلیمانی ایستادگی و استقامت در برابر نظام استکباری را به مردم مسلمان غزه یاد داد، گفت: قطعا دشمن در برابر اراده قوی مردم غزه و فلسطین کاری از پیش نمی‌برد.

وی افزود: از ویژگی‌های بارز هر مسلمانی خودسازی، ایستادن و استقامت در مسیر حق است.

حجت الاسلام عرب پور تنبیه رژیم صهیونیستی را در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب دانست و تاکید کرد: مقام معظم رهبری در نماز عید فطر فرمودند؛ رژیم صهیونسیتی باید تنبیه شود، به دنبال فرمایشات رهبری این رژیم از ترس سفارت‌های خود را بست و نیروهایش به زیرزمین‌ها پناه بردند.

او تصریح کرد: عملیات وعده صادق در واقع ضرب شست اسلام ناب محمدی به دشمنان بود که باعث سربلندی همه مسلمانان و مستضعفان جهان شد.

وی بیان داشت:عملیات غرورآفرین وعده صادق برای مقاومت بر علیه نظام سلطه و استکبار و در راس آن رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی بود.

حجت الاسلام عرب پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی همت، شجاعت و شهامت را به نیمی از کره زمین تزریق کرد و معنای مقابله با نظام استکبار و سلطه را به مردم دنیا آموخت.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه عظمت و موجودیت سپاه پاسداران در جهان تازگی ندارد، اظهار کرد: از همان روز اول که سپاه پاسداران از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی پی‌ریزی و مهندسی شد، مبنای کارش را معنویت، جهاد و حرکت در مسیر بندگی خدا قرار داد.

وی سپاه را یک نیروی الهی دانست و گفت: امروز دوست و دشمن معترف هستند که سپاه پاسداران یک نیروی الهی است که در کنار مراجع عضام و روحانیون برای حفظ اسلام ایجاد شده و افتخار سپاه به پاسداری از اسلام در زیر خیمه ولایت در دوران غیبت آنهم به فرماندهی نایب امام زمان (عج) است.

در پایان مراسم از زحمات حجت الاسلام محمدی سلیمانی تجلیل و حجت الاسلام عسکری به عنوان مسئول جدید حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه جیرفت معرفی شد.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • سفر رئیس جمهور به پاکستان ثبات، امنیت و منافع متقابل را تقویت می‌کند
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله