Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:‌ هم‌اینک انتقادات فراوانی به شرکت‌ها و پایانه‌های مسافربری استان در خصوص سفرهای زیارتی کربلا وارد است و این مهم از مطالبات فعالان سفرهای اربعین حسینی در چهارمحال و بختیاری است.

عباسی تصریح کرد:‌ به منظور رفع مشکلات موجود در این بخش و تسریع در روند ساماندهی انتقال زائران اربعین حسینی نشستی تخصصی بین مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پلیس راه و مدیرات مرتبط برگزار و در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: ‌مدیران کل و مسئولان مرتبط باید گزارش اقدامات صورت گرفته در خصوص ساماندهی انتقال زائران اربعین حسینی را در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری ارائه دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری نیز گفت:‌ تدوین دانشنامه دفاع مقدس در این استان آغاز شده که البته نیازمند اعتبار است.

منوچهر ذوالفقاری تاکید کرد:‌ برای تدوین این دانشنامه کارگروه علمی تشکیل خواهد شد.

وی اظهار داشت:‌ در روند تکمیل دانشنامه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از توان سازمان‌های نظامی بهره‌گیری می‌شود.

ذوالفقاری تصریح کرد:‌ این دانشنامه پس از تدوین به صورت الکترونیکی، مکتوب و چندرسانه‌ای در اختیار علاقه‌مندان قرار داده خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز گفت:‌ اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس در قالب پروژه مهر صورت گرفته است.

فرحناز قائدامینی تاکید کرد:‌ هم‌اینک تعمیر و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری در حال انجام است.

وی افزود: امسال تمامی بخاری‌های نفتی مدرسه‌های چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری خواهد شد.

قائدامینی تصریح کرد:‌ امسال کتاب‌های درسی مورد نیاز دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری از طرق ۳۰۰ کتاب‌فروشی و مدرسه توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: در سال‌جاری ۲۸ میلیارد ریال برای خرید وسایل ورزشی مورد نیاز مدرسه‌های چهارمحال و بختیاری هزینه شده که با آغاز تحصیلی در قالب کاروان نشاط و پویایی در مدارس توزیع خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ‌امسال ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای سرانه مدرسه‌های روزانه و ۹ میلیارد ریال به حساب مدرسه‌های شبانه‌روزی استان واریز شد.

وی گفت:‌ برای سال تحصیلی جدید ۳۸۱ سرباز معلم و مربی پیش‌دبستانی در چهارمحال و بختیاری جذب شده است.

قائدامینی تاکید کرد: ۹ هزار نفر از دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری هنوز در سامانه نام‌نویسی نشده‌اند که برای ثبت‌نام این تعداد پیگیری‌ها ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، سال گذشته بیش از ۱۲ هزار نفر از چهارمحال و بختیاری در پیاده روی اربعین حسینی از نجف تا کربلا شرکت کردند.

۷۳۶۲/۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی چهارمحال وبختیاری اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ایلام گذرگاه عتبات عالیات است که این میهمان‌نوازی و میزبانی افتخار بزرگی است و به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدحسن نامی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت‌_ در دیدار با استاندار ایلام با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی اظهار کرد: با حضور میدانی استاندار و مسئولان استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارائه شد که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق، افزود: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مقاومت مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

نامی با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات است که نشان دهنده روحیه ولایت‌مداری مردم استان است.

کد خبر 747872

دیگر خبرها

  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود