Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر ارسلان زارع با بیان اینکه نیروی انسانی از مهمترین ارکان اصلی توسعه هر جامعه است گفت: آموزش و پرورش نیز از اصلی‌ترین ارکان تربیت نیروی انسانی هر جامعه است.

وی ادامه داد: نقش آموزش و پرورش در فرهنگ سازی یک نقش انکار ناپذیری است و  چنانچه این نهاد بزرگ و مؤثر به درستی بتواند رسالت و وظایف خود را انجام دهد به ویژه در تربیت نیروی انسانی متخصص، کار آمد و ماهر قطعا چشم انداز توسعه هر کشوری به خوبی ترسیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در گیلان خاطر نشان کرد: همه باید توجه داشته باشیم حل مشکلات آموزش و پرورش به خصوص در حوزه سخت افزاری الزاما توسط آمورش و پرورش امکان پذیر نیست و برای کاهش این مشکلات نیازمند تعامل همه نهادهای دولتی و غیردولتی و مشارکت مردم و خیرین هستیم.

رییس شورای آموزش و پرورش استان با قدردانی صمیمانه از مشارکت خیرین مدرسه ساز گفت: برای پروژه‌هایی که خیرین به سامان می‌رسانند هیچگاه به کوچکی یا بزرگی آن نباید نگاه کرد بلکه باید نیت‌های خیر را پاس داشت و در جهت تشویق آنان گام برداشت.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی هستیم بنا داریم که کیفیت را در آموزش و پرورش استان گیلان ارتقا دهیم منظور این نیست که از کیفیت امروزمان ناراضی هستیم اما علاقمند هستیم که این کیفیت بالاتر برود و باتوجه به ظرفیتی که استان گیلان دارد می توانیم رتبه های بالاتری را در کنکور کسب کنیم.

دکتر زارع خاطر نشان کرد: برای افزایش کیفیت باید از خلاقیت و نوآوری بیشتر بهره ببریم و کوشش کنیم براساس سند آموزش و پرورش گام برداریم.

وی با اشاره به تقویت همت جمعی برای برگزاری شایسته مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس گفت: تلاش کنید هیچ گونه شکایتی در روز اول مهر وجود نداشته باشد.

استاندار گیلان با اشاره به ضرورت جمع‌آوری بخاری‌های نفتی باقیمانده در مدارس افزود: این ضرورت جز تکلیف‌های اداره کل نوسازی است و پیگیری جدی انجام دهید که حادثه تلخی اتفاق نیافتد.

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه آموزش و پرورش یکی از دستگاه‌های بزرگ هر استانی محسوب می‌شود گفت: هرچقدر به آموزش و پرورش توجه بیشتری شود به اهدافی که جامعه در نظر دارد زودتر می‌رسیم.

نادر جهان‌آرا مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: طی چند هفته اخیر برای هر کدام از مدارس مناطق مختلف استان، ناظر تعیین کردیم که بازرسی‌های منطقه‌ای جهت میزان آمادگی مدارس برای بازگشایی را گزارش دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش استان خلاقیت شورای آموزش و پرورش کنکور نماینده مردم رشت در مجلس شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،سرپرست اداره آموزش و پرورش قوچان گفت:متاسفانه بیشتر مدارس شهرستان قوچان بالای ۵۰ سال قدمت دارند و عملا استاندارد‌های لازم مدارس را ندارند و در حال حاضر ۷۰درصد مدارس قوچان فرسوده هستند.
جواد واعظ افزود:در حال حاضر شهرستان قوچان در حدود ۳۶ هزار نفر دانش آموز دارد که ۲۶۴۸ معلم وظیفه آموزش و پرورش آنها را برعهده دارند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش قوچان گفت: آموزش و پرورش در حوزه‌های مختلفی فعالیت دارد که سه حوزه آموزشی عمرانی و پرورشی و تربیتی جزو سه اولولیت اول هستند و شاید بیشتر مردم حوزه آموزشی را مد نظر داشته باشند که خوشبختانه این اداره درسال گذشته فعالیت‌های خوبی در این حوزه داشته که در بخش پژوهش سرا که در حدود ۴ سال روبه تعطیلی رفته بود به ۲۶ رشته معرفی شد که در دو رشته از آنها حائز رتبه کشوری شده‌ایم همچنین در دانشگاه فرهنگیان امسال ۳۲ نفراز شهرستان پذیرفته شده اند.

واعظ افزود:در حوزه تربیتی و پرورشی، سال گذشته به عنوان اولین بار اعتکاف دانش آموزی با حضور بیش ۱۶۰۰ دانش آموز قوچانی برگزار شد.

سرپرست اداره آموزش و پرورش قوچان با اشاره به فعالیت‌های مربوط به مشارکت سیاسی گفت: برای اولین بار در حوزه مشارکت سیاسی و با هدف افزایش مشارکت عملی دانش آموزان در بحث انتخابات با هماهنگی شورای نگهبان ۵۰ حکم برای دانش آموزان به عنوان ناظر انتخابات صادر و از آنها در روند برگزاری انتخابات استقاده شد و نتیجه آن در مسابقه‌ای با قالب دل نوشته جمع آوری و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

وی افزود: عملیات اجرایی این استخر در سال‌های گذشته آغاز و با اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی در حال حاضر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد البته هنوز در بحث انشعابات مخصوصا در حوزه آب نیازمند دو میلیارد و دویست میلیون تومان اعتبار هستیم، اما در تلاشیم برای سال جاری به بهره برداری برسد.

واعظ گفت: در بحث مجتمع رفاهی فرهنگیان نیز این مرکز در سال‌های گذشته بدهی‌هایی به ادارات شهرستان از جمله بحث مالیات داشته که تاکنون مجموعا حدود ۸۰۰ میلیون تومان شده است و امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده به زودی شاهد فعالیت مجدد آن باشیم.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • تلاش برای افزایش ضریب حفاظت گوزن زرد در ارسنجان
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • رقابت ۱۱ هزار گلستانی / امروز در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش
  • رقابت ۱۱ هزار گلستانی ؛ امروز در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش در مهاباد
  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • از کلاس‌هایی که معلم نداشت تا رتبه بندی‌هایی که شاکی داشت