Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل سازمان ملل اعلام کرد، این سازمان کارشناسانی را به منظور تحقیق درباره حملات آرامکو به عربستان اعزام کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل از اعزام کارشناسانی از این سازمان به عربستان با هدف تحقیق درباره حملات آرامکو به عربستان خبر داد.

در همین راستا، برخی منابع دیپلماتیک اعلام کردند، سازمان ملل تحقیقات بین‌المللی پیرامون این حادثه را گامی مثبت می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این مقامات عربستان از تصمیم خود برای دعوت از کارشناسان بین‌المللی و متخصصانی از سازمان ملل  برای تحقیق درباره حملات علیه تاسیسات نفتی آرامکو خبر دادند.

بنا بر این گزارش، تاسیسات نفتی وابسته به شرکت آرامکو در بقیق و خریص واقع در شرق عربستان روز ۱۴ سپتامبر هدف حمله پهپادهای یمنی قرار گرفت که موجب کاهش تولید نفت عربستان به نصف شد.

در واکنش به این حملات، گروه انصارالله یمن مسئولیت این حمله را به عهده گرفت و آن را پاسخی به تجاوزات ائتلاف سعودی عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمله به آرامکو کارشناسان سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص

در پی حملات گروه تروریستی داعش به استان حمص واقع در مرکز سوریه، ۱۳ تن از نیروهای ارتش این کشور و نیروهای کمکی آن به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار سایت خبری المیادین در سوریه امروز جمعه گزارش کرد ۱۳ تن از نیروهای ارتش و نیروهای کمکی این کشور در منطقه «رسم الکوم» در بادیه شرقی حمص در مرکز سوریه بر اثر حمله گروهک‌های داعش به شهادت رسیدند.

دو هفته پیش نیز ۲۲ تن از اعضای تیپ قدس متشکل از داوطلبان فلسطینی در نیروهای کمکی سوریه بر اثر کمین داعش در منطقه «السخنه» حمص به شهادت رسیدند.

گروهک‌های داعش در بادیه سوریه مستقر هستند و از پایگاه آمریکایی «التنف» به عنوان پناهگاه استفاده می‌کنند و همچنین حملات مکرری را به اتوبوس‌های غیرنظامی و نظامی انجام می‌دهند که تاکنون منجر به شهادت تعداد زیادی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • حمله حزب الله لبنان به مقر سربازان صهیونیست + فیلم
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • خشم خطر حمله قلبی را افزایش می‌دهد
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه
  • ۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه
  • گوترش: عملیات در رفح یک تراژدی ویرانگر خواهد بود/ درباره گورهای جمعی تحقیق شود
  • مقام سازمان ملل: حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صد‌ها هزار نفر می‌شود
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه