Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: تکمیل پروژه آرامستان دارالسلام قم، بدون هیچ دلیل قانونی و حقوقی متوقف‌شده است.

‌به گزارش ‌ایسنا‌، عبدالله جلالی، شامگاه چهارشنبه در کارگروه امور زیربنایی با تاکید بر همراهی مسئولان در پیشبرد طرح های عمرانی در قم عنوان کرد: یکی از مطالبات مهم مردم در قم،احداث آرامستان بوده که این طرح در شورای برنامه ریزی مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: در طول 4 سال گذشته تکمیل پروژه آرامستان دارالسلام قم، بدون هیچ دلیل قانونی و حقوقی متوقف‌شده و این امر گلایه مندی هایی را به وجود آورده است.

وی اظهار کرد: این پروژه با بودجه 5 میلیارد تومانی متعلق به مردم پیش رفت و هم اکنون رها شده است، در حالی که در روند اجرای آن از نظریه های کارشناسی استفاده شد اما بدون علت آن را متوقف کرده اند.

جلالی بیان کرد: در حال حاضر شهرداری برای نگهداری فضای سبز این آرامستان، هزینه هایی را انجام می دهد اما مشخص نیست تا چه زمانی این پروژه متوقف خواهد بود؛ امیدواریم کارگروه امور زیربنایی به این مطالبه مردم توجه داشته باشد.

مهدی متقیان مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم نیز عنوان کرد: در اجرای پروژه ها و واگذاری زمین باید به استعلامات و وضعیت کاربری اراضی توجه شود تا پروژه در بین راه با مشکلی مواجه نشود، متاسفانه برخی از طرح ها با اینکه در حریم قم و یا در جوار رودخانه هستند؛ استعلامی از پدافند غیر عامل نمی گیرند و نقاط ضغف در اجرای پروژه ها نادیده گرفته می شود.

مرتضی حیدری فرماندار قم نیز عنوان کرد: برخی از روستاهای اطراف قم، پرورش دام وابسته به مراتع دارند و باید دقت شود در جوار این روستاها پروژه ای احداث نشود، چرا که نارضایتی زیادی به وجود می آورد و صاحبان طرح های اقتصادی نیز نمی توانند به راحتی در این محدوده ها به فعالیت بپردازند زیرا بین آن ها و اهالی تعارض و اختلاف ایجاد می شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آرامستان دارالسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به عدم وجود دوربرگردان‌های غیرهمسطح در طول مسیر ۱۱ کیلومتری بزرگراه شهید چمران (حدفاصل پل پارک وی تا تونل توحید)، از تلاش برای احداث ۲ دوربرگردان غیرهمسطح در این بزرگراه خبر داد و گفت: در حالی که احداث دوربرگردان جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران از سال گذشته آغاز شده، تلاش برای اجرای دوربرگردان شمال به شمال نیز از فروردین‌ماه امسال وارد مرحله اجرایی شده است.

صداقتی در تشریح مشخصات فنی پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران، خاطرنشان کرد: این پروژه شامل احداث یک دستگاه پل دوربرگردان به طول ۹۰ متر (۲۹۰ متر با احتساب شیب راهه) و عرض متوسط ۶ متر است. ضمن اینکه اصلاحات هندسی معبر به طول ۱۵۰ متر و اجرای شبکه جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی از سایر بخش‌های این پروژه به شمار می‌آید.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، کاهش ۷.۵ کیلومتری پیمایش‌های اضافی در مسیر بزرگراه شهید چمران، کاهش زمان سفر و مصرف سوخت را از مهمترین تأثیرات اجرای پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران خواند و ابراز امیدواری کرد عملیات احداث این پروژه راهگشای عمرانی تا پایان سال به سرانجام برسد.

کد خبر 6097943 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود
  • باشگاه فولاد خوزستان از حق سرمربی خود کوتاه نمی‌آید
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها