Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر نودهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی همچون سال‌های گذشته، توزیع بسته‌های آماده شده نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند و نیز دانش‌آموزان سیل‌زده شهرهای مختلف استان گلستان را از طریق آموزش و پرورش، بهزیستی، کمیته امداد و انجمن حمایت از زندانیان آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر گروه‌های دانش‌آموزی اشاره شده در استان گلستان، بخشی از بسته‌های تهیه شده توسط این نیکوکار گنبدی برای توزیع در چند استان محروم کشور به این استان ها ارسال می‌شود.

نودهی به ارزش ریالی بسته‌های نوشت‌افزار به درخواست نیکوکار گنبدی اشاره نکرد اما گفت: امسال به همراه هر یک از بسته‌های لوازم تحریر اهدایی حاج محمد شهرکی که داخل یک کیف مدرسه بسته‌بندی شده و به دانش آموزان و یا به دستگاه‌های متولی تحویل می‌شود، یک کیسه ۱۰ کیلوگرمی برنج نیز اهدا می‌شود.

به گزارش ایرنا، حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی صاحب ایده راه‌اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی در ۳۱ استان کشور است و ریاست شعبه ۱۱ صلح و سازش دادگستری این شهرستان را نیز برعهده دارد که تاکنون زمینه آزادی چهار هزار زندانی جرایم مالی غیرعمد و نجات ۲۱ زندانی محکوم به اعدام از پای چوبه‌دار با کسب رضایت اولیای دم را فراهم کرده است.

 احداث چند باب خانه بهداشت و مدرسه در مناطق محروم و پیشگام بودن در کمک به حادثه‌دیدگان بلایای طبیعی در اقصی نقاط کشور، تهیه هزاران بسته غذایی و نوشت افزار و توزیع آن بین نیازمندان، سرپرستی از ده‌ها کودک و نوجوان یتیم زیرپوشش کمیته امداد و احداث ساختمان مرکز جامع درمان سرطان در گنبدکاووس بخش دیگری از اقدامات خیرخواهانه حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی است.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس اجتماعی جمعیت هلال احمر نوشت افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، این دانش آموزان که حالا هرکدام در مشاغلی در نقاط دور و نزدیک استان مشغول خدمت هستند از دوره دانش آموزی و شب‌های امتحان گفتند.

 

دبیران می‌گفتند با موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری و قبولی دانشگاه‌های معتبر خستگی از تنمان بیرون می‌آمد.


در این دورهمی شور و شعف دوران دانش آموزی در وجود دانش آموز و معلم تداعی شد و چهره‌هایی که هرچند تغییر کرده بود اما حس مشترک معلم و دانش آموز در چشمانشان موج می‌زد.

دیگر خبرها

  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • پرونده شمشیربازان ایران در جایزه بزرگ سئول بسته شد
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • دلیل علاقه دانش آموزان به نجوم چیست؟ + فیلم
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی