Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست بررسی مشکل معدن سنگ آهن نصرت راین با حضور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس و سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان و سرمایه گذار خارجی برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی؛ دکتر محمدرضا پور ابراهیمی در این نشست گفت: موضوع به کارگیری نیروهای بومی منطقه راین از اولویت های اصلی ما در راه اندازی مجدد معادن این منطقه است و تمدید پروانه و ارائه خدمات مانند سوخت و غیره منوط به این مسله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ذخیره قطعی این معدن ۴۵۰ هزار تُن است  که ۲۰۰ هزار تُن دپوی آماده دارند.

 

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری شرکت چینی در این معدن عنوان کرد: مدیران شرکت تعهد داده اند که ۷۰ درصد نیروی کار مورد نیاز این معدن را از نیروهای بومی منطقه و بخش انتخاب کنند.

 

پورابراهیمی ادامه داد: شرکت، متعهد به راه اندازی کارخانه کنسانتره تا میزان یک میلیون تُن ظرفیت طی مدت یک سال شده و افزایش تولید تا میزان مجوز جدید و توسعه اکتشاف باید اقدام کند.

 

وی گفت: شرکت سرمایه گذار متعهد به تکمیل فرایند زنجیره ارزشی در استان کرمان با اولویت بخش راین شده است.

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیگیری های لازم از طریق فرمانداری کرمان و بخشداری راین انجام می شود و تمام نیروهای کار از طریق بخشداری و موافقت بخشداری انجام می شود.

 

پورابراهیمی بیان داشت: در صورتی هم که انفجارهایی مرتبط با شرکت منجر به خسارت قنات های مجاور شود، با تایید کارشناسی، شرکت نسبت به تامین آن اقدام خواهد کرد.

 

گفتنی است؛ نشست بررسی مشکل معدن سنگ آهن نصرت راین، پیرو نشست مشترک دکتر پورابراهیمی با استاندار کرمان و سایر مسئولان در راین که به جهت اعتراض های تعدادی از جوانان راین در خصوص عدم به کارگیری نیروهای بومی در این معدن مطرح شده بود؛ برگزار شد.

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم عزاداری محرم اربعین حسینی شیراز محرم مسجد طراز اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد فعالیت های مسجدی پورابراهیمی نیروهای بومی معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: پایش همه کشور در بخش معدن تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس علی آبادی در برنامه صف اول با موضوع "عملکرد وزارت صمت در برگزاری اجلاس ایران و آفریقا تا تحقق شعار سال" گفت: برنامه داریم تا انتهای سال ۱۴۰۳ همه کشور را پایش کنیم، از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم، فراخوان می‌دهیم که بدانیم چه داریم، چون ما بعد از این که بدانیم چه داریم، اینها را به مزایده می‌گذاریم، مردم در صندوق‌های طرح‌های مردمی که بسیار سودآور هم هستند، می‌توانند شرکت کنند.
وی با تاکید بر مشارکت مردمی در افزایش تولید در بخش معدن در سال ۱۴۰۳ گفت: درحال حاضر پایشی که انجام دادیم نشان می‌دهد که اغلب نقاط کشور آنومالی‌های خیلی خوبی داریم، یعنی مناطقی که امید بسیار زیادی برای معادن ارزشمند در آن جا وجود دارد، ارزشمندترین معادن مثلا معادن فلزی هستند مثل معدن طلا، معدن مس و معدن آهن هستند که ما تلاش می‌کنیم همه ظرفیت‌ها را برای حداکثر کردن ِ اکتشاف، به کار گیریم. حتی تلاش می‌کنیم که از ظرفیت‌های خارج از کشور استفاده کنیم، چون باید زودتر بدانیم چی و کجا داریم و بعد به مزایده بگذاریم و استفاده کنیم از منابع مردم و از منابع سرمایه گذاران بزرگ، البته با رعایت ملاحظاتی که قانون برای ما تکلیف کرده است.
وزیر صمت همچنین با اشاره به اینکه برنامه هفتم توسعه رشد سیزده درصدی را در بخش معدن دیده است افزود: ما در بخش معدن ظرفیت‌های خوبی داریم، متاسفانه تا به امروز به قدر کافی به این موضوع پرداخته نشده است و در فرمایشات مقام معظم رهبری به وضوح این را می‌بینیم، بار‌ها تاکید داشتند و همین امسال هم تاکید داشتند که از فرصت معدن استفاده شود، اتفاق خوبی که باید بیافتد و تا حالا نیافتده است اکتشاف است ما باید اول ببینیم چه داریم، در این بخش، نمی‌گویم خوب کار نشده است، به نظر من، کم کار شده است، بیشتر باید کار شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژن در محاصره معادن
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژه در محاصره معادن
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • وزیر صمت: پایش همه کشور در بخش معدن تا پایان سال
  • فعالیت معدن یا احیای منابع آبی! / منابع محلی خبر از حفاری در نزدیکی سرچشمه کامو می‌دهند