Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@00:55:38 GMT

کارت زرد پلیس فتا به پزشکان منشوری

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۳۱۴۹

صراط:

سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتای تهران بزرگ در گفتگو با  میزان، با اشاره به اتمام حجت صورت گرفته با پزشکان منشوری، گفت: تذکرات لازم به جراحان زیبایی که اقدام به انتشار تصاویر برهنه بیماران می‌کنند داده شده است.


وی با بیان اینکه تعداد پزشکان منشوری بسیار زیاد است، افزود: پلیس فتا در خصوص این نوع پزشکان اقدامات پیشگیرانه را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاظمی با تاکید بر اینکه موسسات یا سازمان‌های دیگری در رفتار پزشکان منشوری دخیل هستند، تصریح کرد: در خصوص این نوع اقدام خلاف قانون جراحان زیبایی وزارت بهداشت نیز مسئولیت داشته و باید تذکرات لازم را ابلاغ کند.


رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه وزارت بهداشت به عنوان دستگاه نظارتی بر عملکرد جراحان زیبایی باید پاسخگو باشد، گفت: تمام مجوز‌های ارایه شده به جراحان زیبایی در اختیار وزارت بهداشت بوده، اما با این حال پلیس فتا نیز اقدامات درخوری داشته است.

منتظر تعیین تکلیف مراجع قضایی در خصوص نحوه برخورد با آرایشگاه های متخلف هستیم


وی در پاسخ به این سوال که نحوه برخورد پلیس فتا با برخی آرایشگاه‌ها که اقدام به انتشار تصاویر بدون حجاب بانوان می‌کنند چیست، افزود: در این حوزه استعلام از مراجع قضایی برای تعیین تکلیف نحوه برخورد پلیس فتا داشته ایم.


رئیس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد: مراجع قضایی باید نحوه برخورد با آرایشگاه‌های منشوری را تعیین کنند، زیرا وضعیت برهنگی از حیث حجاب متفاوت با برهنگی بدن است.

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پلیس فتا مراجع قضایی پزشک پزشک متخلف آرایشگاه وزارت بهداشت صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مهدی مهدی‌پور صبح امروز پایش را به تیغ جراحان سپرد.هافبک استقلالی ها که چند هفته قبل رباط صلیبی پاره کره بود امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.این عمل موفقیت آمیز بود و با شرایطی که دوران پس از این عمل سنگین دارد مهدی پور تا شروع فصل جدید نمی تواند تیمش را در مسابقات همراهی کند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898733

دیگر خبرها

  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • خالکوبی منشوری تتلو در دادگاه دردسرساز شد
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • ستاره استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • با آگهی‌های اجارهٔ ارزان خانه گول نخورید!