Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:22:04 GMT

کشف هزار و۵۸۲ دستگاه ومنبع استخراج ارز دیجیتال در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۳۲۴۸

کشف هزار و۵۸۲ دستگاه ومنبع استخراج ارز دیجیتال در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نیروی انتظامی استان زنجان، سردار رحیم جهانبخش ، افزود: ماموران انتظامی استان زنجان هزار و۵۸۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف وضبط کردند که ۸۰۹ دستگاه استخراج ارز  و۷۷۳ دستگاه هم منبع تغذیه  دستگاه های تولید ارز دیجیتال ( بیت کوئین) هستند. 

وی اظهار کرد: این دستگاه از کارخانه ای  واقع در یکی از شهرک های صنعتی زنجان شناسایی وضبط شدو ارزش ریالی این دستگاهها  ۱۰۰ میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان زنجان  با اشاره به اینکه یک نفر دراین خصوص دستگیر شد،گفت: صاحب دستگاه های مربوطه  هیچ گونه مجوز قانونی ارائه نکرده و دراعتراف اولیه اعلام کرده است ازطریق اینترنت این دستگاهها را خریداری کرده است.

کد خبر 4722804

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس ارز دیجیتال ماه محرم اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز هفته دفاع مقدس عاشورا مراسم عزاداری ایلام اربعین 98 گرگان استانداری سمنان سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود

سفیر چین در دیدار با وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان اطمینان داد پروژه «مس عینک» بدون هرگونه آسیب به آثار باستانی استخراج خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ژائو شنگ» سفیر چین در دیدار با «خیرالله خیرخواه» وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان اطمینان داد پروژه «مس عینک» در ولایت «لوگر» بدون آسیب زدن به آثار باستانی استخراج خواهد شد.

در این دیدار دو طرف بر ادامه همکاری‌های فرهنگی و اقتصادی بین پکن و کابل تأکید کردند.

خیرالله خیرخواه با ابراز خرسندی از توسعه و تحکیم روابط فرهنگی میان افغانستان و چین احیای «جاده ابریشم» را در رشد روابط فرهنگی و اقتصادی در منطقه مهم خواند و افزود: زمینه سرمایه‌گذاری تاجران چینی در افغانستان مساعد است.

وی تأکید کرد: حکومت افغانستان محیط امن کاری را برای مشارکت خارجی فراهم کرده است.

استخراج معدن «مس عینک» در دستورکار چین قرار گرفتکابل: پکن استخراج «مس عینک» را به تأخیر نیندازدچین به‌زودی مس‌های «عینک» را استحصال می‌کند

معدن مس عینک لوگر به‌عنوان بزرگ‌ترین معدن مس افغانستان و دومین معدن بزرگ مس جهان در شهرستان «محمدآغه» ولایت لوگر قرار دارد.

قرارداد استخراج آن در سال 2008 میان افغانستان و شرکت چینی MCC امضا شد و حدود 30 سال است که امتیاز استخراج این معدن را در اختیار دارد.

وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان به‌تازگی در بیانیه‌ای از طرف رئیس شرکت چینی نوشت: آثار تاریخی معدن مس عینک تنها سرمایه افغانستان نیست، بلکه سرمایه بشریت است و به مصونیت آثار تاریخی در منطقه کاری توجه جدی خواهد داشت.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود
  • افزایش دوربین‌های ترافیکی سطح شهر در زنجان
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان