Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی کروات باواریایی‌ها از عملکرد بازیکن برزیلی جدید تیمش در مصاف با ستاره سرخ بلگراد تمجید به عمل آورد. ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ در آغاز کارش در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، میهمان صرب خود ستاره سرخ بلگراد را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی با اینکه کینگسلی کومان، روبرت لواندوفسکی و توماس مولر گلزنی کردند و مولر تاریخ‌سازی کرد (انجام بیشترین بازی در لیگ قهرمانان برای بایرن مونیخ) این فیلیپه کوتینیو بال برزیلی قرضی بایرن مونیخ بود که عملکردش مورد توجه نیکو کواچ قرار گرفت.

کواچ پس از بازی به شبکه اسکای آلمان گفت: کوتینیو واقعاً خوب بازی کرد و با هوش فوتبالی‌ که دارد، ابعاد جدیدی به بازی ما داده است. من فکر می‌کنم که ما بابت داشتن او باید خیلی خوشحال باشیم. تیم ما با تمرکز فراوانی بازی کرد و به همین دلیل هم سه گل زدیم.

کواچ افزود: به تیم بابت شروع جدید خوبش در لیگ قهرمانان تبریک می‌گویم. ما با این نتیجه واقعاً می‌توانیم راضی باشیم. اینکه توانستیم کلی موقعیت گلزنی ایجاد کنیم بسیار خوب بود. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. ستاره سرخ با تمام بازیکنانش دفاع می‌کرد و همیشه با تمام نفراتش عقب می‌کشید. حالا زمان تجدید قوا برای ارائه یک بازی خوب دیگر مقابل کلن در هفته آینده بوندس‌لیگاست.

لیگ قهرمانان اروپا| رئال مادرید مقهور درخشش دی‌ماریا و PSG شد/ تساوی دراماتیک اتلتیکو مقابل یوونتوس در شب برتری آسان من‌سیتی و بایرن

 

مولر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و با انجام یکصدوششمین بازی‌اش برای بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، رکورددار شد.

این ستاره آلمانی در این باره گفت: چنین رکوردهایی برای آن هستند که بعد از تمام شدن دوران بازیگری‌تان به آنها فکر کنید و من هم قصد ندارم در آینده‌ای نزدیک کفش‌هایم را آویزان کنم، پس این رکوردها برایم مهم نیستند.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط نیکو کواچ بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیکو کواچ بایرن مونیخ نیکو کواچ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه وینیسیوس جونیور و هدف قرار گرفتن 2 توپ جمع کن پیش از بازی بایرن مونیخ / فیلم

پیش از آغاز بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید، وینیسیوس جونیور به همراه سایر هم تیمی های خود در حال تمرین و گرم کردن بود که یکی از ضربات وی دو توپ جمع کن پشت دروازه را هدف گرفت.

دانلود (1.1MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • توماس مولر پس از رکوردشکنی در لیگ قهرمانان اروپا: معمولا آدم ها در این سن روی ویلچر می نشینند / زیرنویس فارسی
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/5/3) / فیلم
  • اولین کسی که بایرن را رد نکرد: برادرزاده پدرخوانده!‏
  • ضربه وینیسیوس جونیور و هدف قرار گرفتن 2 توپ جمع کن پیش از بازی بایرن مونیخ / فیلم
  • بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!