Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  امیر هوشنگ فتحی رئیس دادگستری الیگودرز گفت: ۵۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان الیگودرز از ابتدای امسال رفع تصرف شده است.

 فتحی در شورای حفاظت از اراضی ومنابع طبیعی این شهرستان از رفع تصرف ۵۰ هکتار از اراضی ملی الیگودرز خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۰۸ فقره پرونده در رابطه با تعرض به منابع طبیعی و اراضی ملی تشکیل و ۵۰ هکتار نیز رفع تصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او راهبرد امروز دستگاه قضا را پشتیبانی از طرح‌ها و پروژه‌های دانست که برای عموم مردم منفعت دارند و افزود: برای برخورد باقانون شکنان ومفاسد هیچ خط قرمزی نداریم.

رئیس دادگستری الیگودرز با بیان اینکه ۴۰ مورد تغییر کاربری اراضی نیز در این شهرستان به حالت اولیه بازگشته است عنوان کرد: در مدت مذکور ۹ حلقه چاه غیرمجاز پر و از برداشت غیرمجاز ۳۳ حلقه چاه نیز جلوگیری به‌عمل آمد.

حمید کشکولی فرماندار شهرستان الیگودرز نیز در این جلسه گفت: متاسفانه ابتدا اجازه داده می‌شود تا یک پروژه فعالیت خود را شروع سپس بعد از آن درخواست مجوز منابع طبیعی می‌کنند که این کار سبب نارضایتی می‌شود.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی مربوطه در راستای جلوگیری از تخریب اراضی و منابع ملی و طبیعی این شهرستان هماهنگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ر

۵۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان الیگودرز رفع تصرف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: انجام ۱۲ فقره تبصره ذیل ماده ۵۵ به مساحت تقریبی ۴ هزار متر مربع از ید متجاوزین خارج و اعاده به وضع سابق گردید این ماموریت با حضور فرمانده وکارشناس یگان حفاظت، سرجنگلبان و نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد شیخ موسی انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دست سودجویان از ۱۱ هکتار زمین‌های ملی شاهرود کوتاه شد
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی کوهپایه کرمان
  • رفع تصرف ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری