Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از اینکه بار دیگر حزب لیکود در انتخابات پارلمانی اراضی اشغالی رای کافی را برای تشکیل کابینه به خود اختصاص نداد اکنون خواستار تشکیل کابینه ائتلافی با رئیس ائتلاف آبی و سفید شده است. تاریخ انتشار: 12:14 - 28 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۰۱۲

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ بنیامین نتانیاهو روز پنج شنبه از بنی گانتز خواست تا برای تشکیل کابینه به او بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو از رئیس ائتلاف آبی و سفید خواستار مشارکت در تشکیل کابینه ائتلافی شده است.

این در حالی است که یک مقام کابینه رژیم صهیونیستی گفته نتانیاهو به دلیل ادامه فعالیت در رابطه با تشکیل کابینه در مجمع عمومی سازمان ملل  شرکت نخواهد کرد.

تازه‌ ترین انتخابات پارلمانی در ارضی اشغالی آینده کابینه اسرائیل را با ابهام‌های فراوانی روبه‌رو کرده‌ است.

پس از شمارش بیشتر آرای انتخابات پارلمانی در اراضی اشغالی ائتلاف آبی و سفید و حزب لیکود نتوانستند حد نصاب کافی را برای تشکیل کابینه به دست بیاورند.

انتخابات زودهنگام پارلمانی پس از آن برگزار شد که نتانیاهو در انتخابات پیشین نتوانسته بود کابینه تشکیل بدهد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نتانیاهو گانتز ائتلاف سفید و آبی انتخابات در اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند

 به گزارش تابناک به نقل از موج،  یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: از بنی‌گانتس و آیزنکوت ، دو عضو کابینه جنگ دعوت می‌کنم که از کابینه غیرقانونی و ویرانگر بنیامین نتانیاهو کناره‌گیری کنند.

اخیرا منابع عبری زبان گزارش دادند فرمانده یگان ویژه «اشباح» در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت هم در این مورد نوشت: «این فرمانده اسرائیلی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.»

پیش از این، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده بودند.

دیگر خبرها

  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • پیام اسیر اسرائیلی به نتانیاهو ؛ خجالت بکش!
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند
  • نتانیاهو دست به دامن آمریکا و انگلیس شد
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی