Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:11:46 GMT

بیش از ۷۰ میلیون سهم در بورس همدان معامله شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۴۷۹۵

بیش از ۷۰ میلیون سهم در بورس همدان معامله شد

علی اسکندری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد سهم متعلق به ۲۶۴ شرکت به ارزش ۲۳۲ میلیارد و ۱۸۹ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۸۶۰  ریال مبادله شد.

وی با بیان اینکه  ۴۹ درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۵۱ درصد نیز مربوط به فروش سهام بود، اظهار داشت: همچنین طی این هفته ۵۸ نفر در دوره های آموزشی بورس که برای عموم علاقمندان برگزار می شود شرکت کردند و با مفاهیم بازار سرمایه و نحوه سرمایه گذاری در بورس آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندری اضافه کرد: شرکت های فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت تهران و پالایش نفت اصفهان بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند.

مدیر بورس منطقه ای همدان خاطرنشان کرد: همچنین بانک تجارت، سایپا و ایران خودرو پربیننده ترین شرکت های بورس بودند.

اسکندری ادامه داد: شاخص کل بورس در هفته جاری معادل ۲۹۴ هزار و ۱۶۶ واحد بود که نسبت به هفته گذشته پنج هزار و ۷۶۴ واحد کاهش یافت.

وی اضافه کرد: همچنین شاخص کل فرابورس هم با یک واحد افزایش به رقم سه هزار و ۸۸۶ واحد رسید.

۷۵۲۳/۲۰۹۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قیمت سهام همدان معاملات بورس بازار بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اوایل هفته کاری با توجه به افزایش قیمت‌های جهانی کامودیتی‌ها شاهد شروع متعادلی بودیم، اما در جدال عرضه و تقاضا، فروشندگان برنده بودند و دوباره یک هفته‌ اصلاحی و خسته کننده را سپری کردیم. فقط شاهد نوساناتی در محدوه‌های حمایتی سهام بودیم، تعداد محدود، سهام بازیگر محور هم مجالی برای نوسان و رشد کوتاه مدتی داشتند.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: افزایش نرخ انرژی و افزایش مالیات ستانی در کنار افزایش نرخ بهره شرکت‌ها را تحت فشار قرار می‌دهد و عدم تعدیل نرخ دلار نیما از بعد درآمدی را دچار مشکل می‌کند و حاشیه سود‌ها کاهش می‌یابد. برای جلوگیری از افت تولید، با افزایش نرخ‌های منطقی در صنایع برای پوشش رشد هزینه‌ها موافقت می‌شود.

او افزود: انتشار اوراق سنگین توسط دولت و بالا ماندن نرخ بهره، ابهام سقف معافیت مالیاتی و ... خریدار را یک قدم عقب‌تر در انتظار نگه می دارد. هر بار با نزدیک شدن به محدوده‌ حمایتی شاخص و سهام شرکت‌های بزرگ تر، شاهد سفارش‌های حمایتی بازارساز و نوسانات مثبت هستیم منتهی تا زمانی که این دور باطل ادامه دارد حرف خاصی برای گفتن نمی‌ماند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص