Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهامداران پدیده شاندیز با تجمع مقابل استانداری خراسان رضوی اعلام کردند که از زمانی که تکلیف پرونده پدیده شاندیز در دادگاه مشخص شده است تاکنون هیچ اقدامی برای پرداخت مطالبات سهامداران انجام نشده است و مشخص نیست تکلیف سهام پدیده و وضعیت نهایی سهامداران به کجا می رسد.

به گزارش قدس آنلاین،جمعی از سهامداران شرکت پدیده شاندیز روز پنجشنبه برای پیگیری مطالبات خود از این شرکت در مقابل  استانداری خراسان رضوی تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این افراد ادعا داشتند که از زمانی که تکلیف پرونده پدیده شاندیز در دادگاه مشخص شده است تاکنون هیچ اقدامی برای پرداخت مطالبات سهامداران انجام نشده است. آنان افزودند: مسئولان هیچ نتیجه ای رااعلام نکرده اند و مشخص نیست تکلیف سهام پدیده و وضعیت نهایی سهامداران به کجا می رسد. گفتنی است پرونده شرکت پدیده از ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری در قالب ۱۶ جلسه دادگاه مورد رسیدگی قرار گرفت و در ۱۶ تیر ماه گذشته ختم رسیدگی اعلام و ۲۲ تیر ماه نیز رای پرونده در ۵۰۹ برگ صادر و سرانجام رای قطعی دادگاه پنجم مرداد ماه اعلام شد. بر اساس رای دادگاه "محسن پهلوان مقدم" متهم ردیف اول به حبس ابد محکوم شده و بقیه متهمان نیز علاوه بر استرداد مال به مجازات هایی از ۲ تا ۲۰ سال حبس محکوم شده اند. منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پدیده شاندیز سهامداران پدیده استانداری خراسان رضوی محسن پهلوان مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد به پرونده مدرسه غیرانتفاعی دخترانه متخلف به اتهام گران فروشی در عرضه خدمات آموزشی به ارزش هفت میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.   سید مرتضی مدنی افزود: این شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به مهر مرتبه اول، متخلف را به پرداخت ۷۵ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف، جزای نقدی محکوم کرد.   وی گفت: با گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مشهد این پرونده برای بررسی و اعمال قانون در تعزیرات حکومتی تشکیل شده بود.

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند