Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ رنکینگ جدید فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) امروز پنجشنبه منتشر شد.

بر اساس رده بندی منتشر شده که مربوط به ماه سپتامبر است، تیم ملی فوتبال ایران با ۱۵۲۲ امتیاز در رده بیست و سوم جهان قرار دارد. ماه گذشته نیز این جایگاه در اختیار فوتبال ایران بود. یک ماه پیش این جایگاه به واسطه سه پله سقوط و مجموع ۱۵۱۸ امتیاز در اختیار فوتبال ایران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان تیم های آسیایی حاضر در رنکینگ فیفا نیز، ایران بالاتر از ژاپن (رده ۳۱)، کره جنوبی (رده ۳۷)، استرالیا (رده ۴۴) و قطر (رده ۶۲) جایگاه اول را در اختیار دارد.

رده بندی ۱۰ تیم برتر رنکینگ فیفا به این شرح است:

۱- بلژیک (بدون تغییر جایگاه و ۱۷۵۲ امتیاز)
۲- فرانسه (یک پله صعود و ۱۷۲۵ امتیاز)
۳- برزیل (یک پله سقوط و ۱۷۱۹ امتیاز)
۴- انگلیس (بدون تغییر جایگاه و ۱۶۶۲ امتیاز)
۵- پرتغال (یک پله صعود و ۱۶۴۳ امتیاز)
۶- اروگوئه (یک پله سقوط و ۱۶۳۹ امتیاز)
۷- اسپانیا (دو پله صعود و ۱۶۳۱ امتیاز)
۸- کرواسی (یک پله سقوط و ۱۶۲۵ امتیاز)
۹- کلمبیا (یک پله سقوط و ۱۶۲۲ امتیاز)
۱۰- آرژانتین (بدون تغییر جایگاه و ۱۶۱۴ امتیاز)

منبع: مهر برچسب ها: رویداد24 ، رنکینگ فیفا ، فیفا ، تیم ملی فوتبال ایران ، رنکینگ ایران در فیفا سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 رنکینگ فیفا فیفا تیم ملی فوتبال ایران رنکینگ ایران در فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»

به گزارش خبرنگار مهر، مس رفسنجان یکی از جذاب‌ترین تیم‌های ماه‌های اخیر فوتبال ایران است. تیمی که در نیم‌فصل اول با ۸ باخت و ۱۵ امتیاز یکی از مدعیان سقوط بود، در نیم فصل دوم حالا در قامت مدعی قهرمانی جام حذفی ظاهر می‌شود.

مس در دور رفت آنقدر امتیاز از دست داد که دیگر نمی‌تواند به بالای جدول و رقابت با مدعیان قهرمانی امیدوار باشد اما رویای خودش را در جام حذفی با قدرت دنبال می‌کند.

مس با ۱۵ امتیاز از ۹ بازی سومین تیم برتر لیگ در نیم‌فصل دوم است ، با ۱۴ گل زده در کنار پرسپولیس و پیکان عنوان بهترین خط حمله این نیم‌فصل را در اختیار دارد و بدون شکست در کنار استقلال تنها تیم‌های بدون باخت لیگ در این نیم‌فصل محسوب می‌شود.

آنها در جام حذفی استقلال و حالا پیکان را مغلوب کردند و حالا به عنوان اولین تیم راه یافته به یک چهارم نهایی یکی از مدعیان فتح جام محسوب می‌شوند.

سوال اصلی این است که چنین تیمی چگونه در نیم‌فصل اول با همین بازیکنان برای فرار از سقوط ‌می‌جنگید و نویدکیا با این تیم چه کرده که چنین عملکرد و شخصیت متفاوتی از خودش به نمایش می‌گذارد؟

بازی‌های جذاب و پرگل ، پیروزی‌های شیرین و دلچسب در دو جام و عطش موفقیت با انگیزه مثال‌زدنی بازیکنانی که هیچ شباهتی به نمایش خودشان در نیم‌فصل اول ندارند.

مس با محرم در مسیر درستی قرار گرفته و نشان می‌دهد با استمرار این روند در فصل آینده می‌تواند یکی از تیم‌های مدعی بالای جدول باشد.

کد خبر 6088848

دیگر خبرها

  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!