Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از اجرای طرح پاکسازی دست فروشان و بساط گستران شمیران نو و خاک سفید در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۴۲ خیابان اصلی و فرعی پاکسازی، ۴۲ دستگاه خودروی وانت توقیف و ۱۱۲ دستگاه خودروی وانت بار و بساطی ساماندهی شد.

سردار کیوان ظهیری با اشاره به اینکه در این مناطق ۱۱ تن از بساط گران جمع آوری شدند، تصریح کرد: ۱۲ خیابان اصلی، ۳۰ خیابان فرعی، در مناطق شمیران نو و خاک سفید پاکسازی در این طرح پاکسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حاشیه اجرای این طرح ۴۰ تن از معتادین متجاهر جمع آوری شدند و در بررسی های بیشتر در این خصوص، یک کیلو و ۲۴۵ گرم انواع مواد مخدر از قبیل: تریاک، هروئین و شیشه کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه پلیس با کسانی که در حوالی مدارس پرسه بزنند و ایجاد مزاحمت و توزیع مواد مخدر کنند، برخورد خواهد کرد، گفت: در حاشیه اجرای این طرح، اطراف ۳ پارک و ۱۵ مدرسه دخترانه برای حضور دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی جدید پاکسازی شده است.

سردار ظهیری گفت: در طرح پاکسازی دست فروشان و بساط گستران شمیران نو و خاک سفید ۱۱۲ دستگاه خودروی وانت بار و بساطی ساماندهی شد و این طرح در پاسخ به درخواست های اهالی محل انجام شد و رضایتمندی شهروندان را به همراه داشت./ مهر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت خاک دانش آموزان مدرسه مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌ای به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال به مدت شش ماه آغاز شد که این پروژه در راستای تسهیل در عبورومرور و ایمنی بالاتر برای شهروندان در خروجی شهر اصفهان به سمت تهران بوده‌ است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با اظهار کرد: پس از احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار که برای تسریع در عبور و مرور شهروندان احداث شده، این پروژه به دلیل تردد بالا، عرض کم ترافیکی موجود در خروجی میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم و حوادث ایجاد شده در این مسیر آغاز و در حال اجراست.

وی افزود: ۳۰ درصد ردیف اعتباری برای تعریض، ساماندهی و ایمن‌سازی خروج میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم در ۱۴۰۲ اختصاص داده شد و عملیات اجرایی آن نیز در ماه‌های پایانی سال قبل آغاز گردید و ۷۰ درصد بودجه آن در سال جاری تأمین اعتبار گردید.

سلطان‌آقایی با اشاره به تأثیرگذاری این پروژه در منطقه و شهر اصفهان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین تأثیرات این پروژه کاهش آلودگی هوا و تسهیل ترافیک به‌دلیل روان‌سازی ترددها است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در سطح منطقه خاطر نشان کرد: امسال بودجه عمرانی منطقه بیش از ۳۰ درصد افزایش و هم اکنون در حال تکمیل پروژه‌های قبلی و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های جدید هستیم.

کد خبر 747753

دیگر خبرها

  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • آغاز ثبت‌نام دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این استان پاکسازی و مسدود شد