Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - مهسا نجاتی؛ به من اعتماد کن، من یک دکتر هستم! این عبارت، یک جمله تکراری وشناخته شده است، اما همانطور که بررسی بین‌المللی Ipsos MORI نشان می‌دهد، گروه دانشمندان، حتی بیشتر از دکترها مورد اعتماد مردم هستند.

با توجه به بررسی 23 کشور در سراسر جهان، میزان اعتماد مردم به حرفه دانشمندان 60 درصد گزارش شده ، این در حالی است که قشر پزشکان، با کسب 56 درصد از اعتماد مردم سراسر جهان، در جایگاه دوم این رتبه‌بندی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، گروه معلمان، با میزان 52 درصد اعتماد، جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

در مقابل، از جمله مشاغلی که کمتر مورد اعتماد مردم جهان قرار دارد، گروه‌های سیاستمداران، وزرای دولت و مدیران تبلیغاتی هستند.

در نمودار ارائه شده، مشاغلی که بیشتر و کمتر مورد اعتماد مردم سراسر جهان هستند را مشاهده می‌کنید؛

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: معلمان پزشکان اعتماد به دولت سیاستمداران دانشمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود ویتامین D چه خطراتی برای زنان دارد؟

به گزارش خبرآنلاین، نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که طی ۹ سال درمان و تحت‌نظر بودن، در میان زنانی که سطح ویتامین D کافی داشتند، گزارشات ابتلا به سطان سینه [نسبت به زنانی که کمبود ویتامین D داشتند]، به حداقل رسیده است.

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که کمبود ویتامین D ممکن است در سرطان سینه نقش داشته باشد؛ بخصوص در میان اقلیت‌ها. محققان دریافتند زنان سیاه‌پوست آمریکایی و اسپانیایی‌تبار با سطوح پایین ویتامین D نسبت به زنانی که سطح ویتامین D کافی دارند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به سرطان سینه هستند. یافته‌ها نشان می‌دهد که ویتامین D در محافظت از این گروه از زنان در برابر سرطان سینه نقش دارد.

در طی یک پیگیری متوسط ۹ ساله، زنانی که سطح ویتامین D کافی داشتند، ۲۱ درصد کمتر از زنان دارای کمبود ویتامین D، به سرطان سینه مبتلا شدند.

ارتباط بین ویتامین D و خطر ابتلا به سرطان سینه در میان زنان اسپانیایی‌تبار قوی‌تر بود، زیرا در صورت داشتن سطوح کافی ویتامین دی، ۴۸ درصد کمتر به سرطان سینه مبتلا می‌شدند.

بر اساس این مطالعه، زنان سیاه‌پوست در صورت داشتن سطوح کافی ویتامین دی، ۱۱ درصد کمتر به سرطان سینه مبتلا می‌شوند.

منبع: upi

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901089

دیگر خبرها

  • فرمول مالیات طلا، خودرو و مسکن را در این جدول ببینید
  • طنین شعار «مرگ بر اسراییل» در سراسر جهان
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • کمبود ویتامین D چه خطراتی برای زنان دارد؟
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟
  • پیام تشکر کودکان آواره فلسطینی از دانشجویان سراسر جهان
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • مستند کوین اسپیسی در راه پخش در سراسر جهان است