Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@20:29:01 GMT

مشهد؛ تجمع سهامداران پدیده شاندیز مقابل استانداری

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۵۶۶۹

مشهد؛ تجمع سهامداران پدیده شاندیز مقابل استانداری

حدود ۵۰ نفر از سهامداران شرکت پدیده شاندیز روز پنجشنبه برای پیگیری مطالبات خود از این شرکت به استانداری خراسان رضوی مراجعه کردند.

شماری از مراجعه کنندگان به خبرنگار ایرنا گفتند: از زمانی که تکلیف پرونده پدیده شاندیز در دادگاه مشخص شده است تاکنون هیچ اقدامی برای پرداخت مطالبات سهامداران انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان افزودند: مسئولان هیچ نتیجه ای را در سایت مربوطه اعلام نکرده اند و مشخص نیست تکلیف سهام پدیده و وضعیت نهایی سهامداران به کجا می رسد.

این افراد پس از مدتی متفرق شدند.

پرونده شرکت پدیده از ۲۲ اردیبهشت ماه گذشته در قالب ۱۶ جلسه دادگاه مورد رسیدگی قرار گرفت و در ۱۶ تیر ماه گذشته ختم رسیدگی اعلام و ۲۲ تیر ماه نیز رای پرونده در ۵۰۹ برگ صادر و سرانجام رای قطعی دادگاه پنجم مرداد ماه اعلام شد.

بر اساس رای دادگاه "محسن پهلوان مقدم" متهم ردیف اول به حبس ابد محکوم شده و بقیه متهمان نیز علاوه بر استرداد مال به مجازات هایی از ۲ تا ۲۰ سال حبس محکوم شده اند.

گروه شرکت های پدیده هم اکنون در ۶ شرکت اصلی و ۲ موسسه وابسته در حال فعالیت است. این شرکت دارای ۲ سایت اصلی اداری و پروژه گردشگری درشاندیز و کیش است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مشهد تجمع پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد

به گزارش همشهری آنلاین، کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضائی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجددا تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچگونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه به مقامات آرژانتینی توصیه نمود که از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

کد خبر 847044 برچسب‌ها ناصر کنعانی وزارت امور خارجه آرژانتین خبر ویژه

دیگر خبرها

  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • جزئیات جدید درباره پرونده امیر تتلو؛ «س. ق» یا «پ. ص»؛ کدام بازیگر زن تتلو را گرفتار کرد؟!
  • «س.ق» یا «پ.ص» ؛ کدام بازیگر زن باعث اغفال امیر تتلو در ترکیه شد؟
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو
  • جزییات جدید از پرونده مهسا امینی
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال