Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:58:04 GMT

جسد یک جوان از کارون بیرون آورده شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۵۹۸۶

جسد یک جوان از کارون بیرون آورده شد

محمد سعید الماسی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز دوشنبه خبری مبنی بر ناپدید شدن یک جوان از ساکنان بخش سوسن به ما داده شد و با توجه به پیدا شدن لباس‌هایش در کنار رودخانه، احتمال غرق شدن وی در کارون محتمل به شمار می‌رفت.

وی افزود: در همان روز غواصان هیات نجات غریق ایذه برای یافتن این جوان وارد کارون شدند اما تلاش‌ها برای پیدا کردن وی بدون نتیجه ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار سوسن تصریح کرد: پس از گذشت سه روز، در حالی که قرار بود امروز غواصان برای یافتن جسد این جوان به منطقه اعزام شوند صبح امروز اهالی روستای کارتا در نزدیکی امامزاده سلطان ابراهیم (ع) جسد بی جان این فرد را از رودخانه کارون گرفتند.

از ابتدای شهریورماه سه نفر در رودخانه‌ کارون در مقطع بخش سوسن جان خود را از دست داده‌اند و ۲ نفر نیز از مرگ حتمی نجات پیدا کرده‌اند.
۹۴۳۴/۶۰۶۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا رودخانه کارون غرق شدگی ایذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۳ میلیون متر مکعبی حجم آب حوضه کارون بزرگ در لرستان

داریوش حسن‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین تغییرات افت مربوط به دشت ازنا-الیگودرز با حدود ۱.۱متر افتِ سطح آب وکسری مخزن حدود ۲۱.۲میلیون مترمکعب در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به اسفند ماه سال گذشته است.

وی بیان کرد: براساس آماربرداری دوره سوم منابع انتخابی، شبکه بهینه سنجش آب زیرزمینی توسط ۱۰ هزار و ۲۲۱ دهنه چشمه با خروجی سالانه حدود ۹۰۲ میلیون مترمکعب و ۱۶۶۳ رشته قنات با خروجی سالانه حدود ۸۰ میلیون مترمکعب و چاه‌های بهره برداری حدود ۷۰۲ میلیون مترمکعب از منابع آب زیرزمینی در سال تخلیه می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان در خصوص وضعیت منابع آب زیر زمینی استان گفت: متوسط سطح آب زیرزمینی محدوده‌های بیلان استان در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به اسفند ماه سال گذشته حدود ۰.۳متر افزایش داشته است که معادل حجمی حدود ۱۱ میلیون متر مکعب است.

حسن‌نژاد بیان کرد:حجم افزایش سطح آب‌های زیرزمینی در حوضه کرخه در اسفند ماه ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن حدود ۲۱.۸ میلیون مترمکعب است و بیشترین افزایش در حوضه کرخه در همین زمان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن مربوط به دشت کوهدشت با حدود ۱.۳ متر افزایش سطح آب و افزایش مخزن حدود۷.۳ میلیون متر مکعب است.

وی با اشاره به اینکه کمترین حجم بارندگی‌ها در اسفند ماه سال آبی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در محدوده ازنا-الیگودرز اتفاق افتاده است، افزود: حجم افت در حوضه کارون بزرگ حدود ۳۳ میلیون مترمکعب بوده و بیشترین تغییرات افت در این حوضه مربوط به دشت ازنا-الیگودرز با حدود ۱.۱متر افتِ سطح آب و کسری مخزن حدود ۲۱.۲میلیون متر مکعب در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به اسفند ماه سال قبل از آن است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • کاهش ۳۳ میلیون متر مکعبی حجم آب حوضه کارون بزرگ در لرستان
  • بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • کمباین وارداتی جدید در کارون رونمایی شد