Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، الیاس بوصعب، وزیر دفاع لبنان در نشست خبری درباره تجاوز صهیونیست‌ها به ضاحیه بیروت با استفاده از دو پهپاد اعلام کرد: اسرائیل به شکلی خطرناک به تغییر قواعد درگیری اقدام کرده است. ارتش لبنان همواره دستور دارد با هرگونه تجاوزی مقابله کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع لبنان همچنین گفت: اسرائیل خود کنترل عملیات دو هواپیمای بدون سرنشین را از طریق هوا و دریا در دست داشت. لبنان در دفاع از خود در رویارویی با تجاوز آشکار اسرائیل است و از هیچ اقدامی برای پاسخ به تجاوزات کوتاهی نمی‌کند.

بوصعب گفت: اقدام پهپاد اسرائیلی در نقض حریم هوایی ضاحیه، خطرناکترین اقدام خصمانه از زمان جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ بود. این پهپاد، حرکت هواپیما‌ها در آسمان فرودگاه بین المللی بیروت را به خطر انداخت. هدف پهپاد اسرائیلی، اجرای عملیات در داخل شهر بیروت بود. یکی از پهپاد‌ها از فرودگاه هامونیم در فلسطین اشغالی به پرواز درآمد و امکان هدایت آن از هواپیمای یو‌ای وی در آسمان وجود داشت. فناوری این پهپاد بسیار پیشرفته بود که نشان می‌دهد هدف آن اجرای عملیات تجاوزگرانه علیه کشور بود.

او افزود: تحقیقات ثابت کرد طرح اسرائیل ارسال چند پهپاد همزمان با وجود هواپیمایی از نوع یو‌ای وی بود. چند هواپیما برای کنترل دو پهپاد در آسمان لبنان حضور داشتند. یکی از دو پهپاد، چهار و نیم کیلوگرم مواد منفجره را حمل می‌کرد و یکی از پهپاد‌ها هم ۴ بال و ۸ موتور داشت. یکی از این پهپاد‌ها توانایی حمل ۷۵ و نیم کیلوگرم محموله را دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لبنان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  در پایان دور گروهی تیم‌های شهرداری گرگان ایران و الریاضی بیروت لبنان از منطقه غرب و تیم‌های الکویت کویت و المنامة بحرین (قهرمان دوره قبل) از منطقه خلیج فارس به عنوان سرگروه مستقیم به دور نیمه نهایی صعود کردند و تیم‌های دوم و سوم گروه‌ها به صورت رفت و برگشت در پلی آف شرکت کردند و تیم برتر به نیمه نهایی راه یافت.

در این دوره تیم ارتودوکسی اردن که در دور گروهی در گروه دو حضور داشت به علت شرایط امنیتی منطقه انصراف داد. در دور نیمه نهایی و فینال تیم‌ها به صورت ۲ برد از ۳ مصاف روبروی هم قرار می‌گیرند.

برنامه ادامه مسابقات به این شرح است:

فینال - بازی اول - پنج شنبه ۶ اردیبهشت:
الریاضی بیروت لبنان - شهرداری گرگان ایران (ساعت ۲۱ - سالن ذوق مکایل بیروت)

تیم شهرداری گرگان ایران پیش از این در دور گروهی و در گروه یک، ۸۶ - ۷۴ و ۸۱ - ۶۸ تیم الحکمة (ساجس) لبنان، ۱۲۱ - ۷۰ و ۸۰ - ۶۵ تیم الاتحاد حلب سوریه و ۱۰۰ - ۵۹ و ۱۰۱ - ۶۷ تیم النفط عراق را مغلوب کرد و با ۱۲ امتیاز راهی دور نیمه نهایی شد. تیم شهرداری در دور نیمه نهایی با نتایج ۱۰۲ - ۶۴ و ۸۸ - ۸۳ بر تیم الشرطه عراق به برتری رسید و به مرحله نهایی صعود کرد.
 

دیگر خبرها

  • چین از حق مشروع ایران در پاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • چین از حق مشروع ایران درپاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • هجمه مسئولان صهیونیست ضد گالانت درباره وضعیت جبهه شمال
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم