Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@08:44:16 GMT

آیت‌الله نوری همدانی: فقر زیبنده جامعه اسلامی نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۶۱۲۱

آیت‌الله نوری همدانی: فقر زیبنده جامعه اسلامی نیست

یکی از مراجع تقلید گفت: جهل، فقر و ظلم زیبنده جامعه اسلامی نیست و نباید در یک جامعه اسلامی این سه مسئله وجود داشته باشد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله حسین نوری همدانی صبح امروز در دیدار سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد کشور عنوان کرد: مسئله خدمت به مردم مسئله بسیار مهمی است و در جامعه اثرگذار است؛ امام خمینی کمیته امداد را به عنوان یک شجره طیبه در کشور به امید اینکه فقز در کشور ریشه کن شود، تاسیس کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: وجود جهل، فقر و ظلم زیبنده جامعه اسلامی نیست و نباید وجود داشته باشد؛ باید تلاش کنیم فقر جای خود را به علم دهد و غنا جایگزین فقر در جامعه شود؛ همچنین باید ظلم در جامعه اسلامی ریشه کن شود و عدالت در جامعه انتشار یابد.

این مرجع تقلید شیعه بیان کرد: اقدامات کمیته امداد بسیار مقدس و مهم است و باید در راستای کاهش فقر در جامعه نلاش کنید؛ مردمی بودن اقدامات کمیته امداد از ویژگی‌های این نهاد مقدس است و اعتماد مردم به کمیته امداد بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: توانمندسازی مددجویان کمیته امداد بسیار مهم است و باید در این خصوص اقدامات لازم انجام گیرد؛ توانمندسازی نیارمندان یک مهارت است که باید در این خصوص اهتمام ویژه صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی که امروز با حضور خانم افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار شد هماهنگی و هم افزایی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی از مهمترین اهداف این نشست بود.


استان یزد با فعالیت‌هایی چشمگیر در زمینه ۱۵ رشته قرآنی در گروه‌های مختلف سنی مدد جویان کمیته امداد طی سه سال گذشته جایگاه دوم کشوری را داشته است.

دیگر خبرها

  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن