Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@23:20:06 GMT

اعتراض وریا غفوری در تمرین استقلال

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۶۹۰۳

اعتراض وریا غفوری در تمرین استقلال

به گزارش وانانیوز،   ظاهراً استقلالی‌ها می‌خواهند با لباس‌های جدید در شهرآورد وارد زمین شوند و با این کار هواداران خود را سورپرایز کنند، ولی ظاهراً در راه استفاده از آن‌ها مشکلاتی ایجاد شده و عده‌ای از بازیکنان زیربار نمی‌روند.
پیراهن لاجوردی
شرکت تولید‌کننده لباس استقلالی‌ها قصد دارد برای شهرآورد البسه‌ای جدید تهیه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر طرح آن را دیروز توسط نماینده خودش به تمرین فرستاد. رنگ این پیراهن‌ها آبی لاجوری بوده و طرح آن نیز شبیه به تیم ملی ایتالیا تا به زعم شرکت فوق هم نظر استقلالی‌ها تأمین شود و هم اینکه برای آندره‌آ استراماچونی نیز پیراهن تیم ملی کشورش تداعی شود اما...
ما نمی‌پوشیم!
چند نفر از استقلالی‌ها البسه فوق رت که دیدند در موردش نظر دادند. در این میان چند نفر مخالف لباس‌های مذکور بودند که مهمترین آن‌ها روزبه چشمی و وریا غفوری بودند. البته وریا جدی‌تر مخالفت خودش را ابراز کرد و می‌گفت: این لباس‌ها خوب نیست. ما این‌ها را نمی‌پوشیم. بدیهی بود که بازیکنان استقلال پس از شنیدن حرف‌های وریا غفوری ترجیح بدهند یا در مورد لباس‌ها حرفی نزنند و یا نظر کاپیتان خود را تأیید کنند.
امروز آخرین مهلت
قرار شد شب گذشته در ضیافت استقلالی‌ها بار دیگر پیرامون این لباس‌ها صحبت شود و اگر رضایت بازیکنان (در واقع کاپیتان) جلب شد که هیچ، اما اگر این اتفاق رخ ندهد، شرکت فوق چاره‌ای ندارد تا طی روز‌های باقی‌مانده تا شهرآورد لباسی تهیه کند که طرح و کیفیت آن مورد تأیید قرار بگیرد.
استقلالی‌ها کلاً از ابتدای فصل با البسه خودشان مشکل دارند و این برای بار چندم است که کار بالا می‌گیرد. یک بار چند هفته قبل استقلالی‌ها می‌خواستند از مدیرعامل باشگاه درخواست کنند یا به این شرکت اولتیماتوم بدهد و یا اینکه قرارداد استقلال با شرکت فوق را به طور کامل فسخ کند.

منبع: وانا

کلیدواژه: استقلال تمرین استقلال لیگ برتر ایران البسه استقلال وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهره‌های کلیدی استقلال در این فصل، آرمین سهرابیان است که علاوه بر موفقیت در انجام ماموریت‌هایش به عنوان یک مدافع، در چند دیدار نیز توانست با باز کردن دروازه حریفان، نقش مهمی در کسب امتیازات تیمش داشته باشد. بازیکنی که در جدال آخر آبی پوشان، با یک بدشانسی به تقابل با نماینده قزوین نرسید.

در آخرین تمرین استقلال پیش از جدال برابر شمس آذر بود که آرمین سهرابیان به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را در این دیدار همراهی کند. آسیب دیدگی او طولانی تر از تصور اولیه به طول انجامید و این بازیکن به کمتر از دو هفته انجام کارهای توانبخشی جهت بازگشت به میادین نیاز داشت.

با این حال، سهرابیان طی روزهای اخیر مشغول انجام تمرینات ویژه‌ای بود که توسط کادر پزشکی در نظر گرفته شده و تلاش می‌کند تا به هر نحوی که شده خودش را به جدال حساس مقابل تراکتور برساند، دیداری که در تبریز برگزار خواهد شد و آبی پوشان برای کسب عنوان قهرمانی، به ۳ امتیاز این دیدار نیاز ویژه‌ای دارند.

رسیدن سهرابیان به جدال برابر تراکتور از این لحاظ حائز اهمیت است که رافائل سیلوا نیز همچنان به دلیل آسیب دیدگی از تمرینات گروهی به دور است و برای اینکه نکونام بتواند یک مدافع تخصصی را حداقل روی نیمکت داشته باشد، منتظر چراغ سبز کادر پزشکی است تا نام آرمین سهرابیان را نیز جزو مسافران تبریز قرار دهد.

در شرایط فعلی، وضعیت سهرابیان برای دیدار با تراکتور نامشخص است. طبق اعلام کادر پزشکی استقلال در روزهای منتهی به زمان برگزاری این دیدار می‌توان در خصوص وضعیت آرمین تصمیم نهایی را اتخاذ کرد.

دیگر خبرها

  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد
  • (عکس) شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس