Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مصطفی دنیزلی در نشست خبری قبل از بازی تیمش با گل گهر سیرجان افزود: فردا با تیمی بازی داریم که در لیگ امسال مغلوب نشده از این رو بازی با این تیم برای ما بسیار مهم است.

سرمربی تیم سرخ پوشان تبریزی خاطرنشان کرد: سه بازی انجام داده‌ایم که تنها یکی از آن‌ها داخل خانه بود و به پنج امتیاز رسیده‌ایم، در حالی که سال گذشته از این تعداد بازی تنها ۲ امتیاز کسب کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیزلی با اشاره به بازی های بعدی تیمش اضافه کرد: در هفتههای آتی تراکم بازی‌هایمان بسیار زیاد است،  به طوری که بازی‌های جام حذفی شروع می‌شود و سپس اردوی تیم ملی را در پیش داریم، در ادامه دو بازی پیاپی خارج از خانه و بازی داخل خانه داریم و مسابقات فشرده‌ای در انتظارمان است.

سرمربی تراکتور با اشاره به بازی هفته گذشته تیمش مقابل ذوب آهن، عنوان کرد: بازی با ذوب آهن نمایش پایین‌تری نسبت به کیفت خودمان داشتیم، ولی هواداران مطمئن باشند، ما همچنان در کورس خواهیم بود.

دنیزلی با اشاره به تصمیم نخست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص محرومیت هواداران تراکتور از بازی مقابل گل گهر، گفت: مقابل پرسپولیس هواداران ما فوق العاده بودند و برای بازی فردا هم می خواهم که کنار تیمشان باشند.

وی با بیان اینکه گاه امکان دارد بازیکنان و یا داور دچار اشتباه شوند، گفت: این موضوعات طبیعی است و هواداران باید صبور بوده و کنارمان حضور داشته باشند.

سرمربی در خصوص مصدومان تیمش، اعلام کرد: مازولا تنها مصدوم تراکتور است و این بازیکن پس از دو هفته به طور کامل آماده می‌شود.

وی در خصوص مشکلات تیمش در حمله، بیان کرد: ما در بازی مقابل مسجد سلیمان با شرایط خسته کننده‌ای به مسجد سلیمان سفر کردیم، سپس مقابل قهرمان سه فصل اخیر بازی کردیم و ذوب آهن نیز همواره از تیم‌های مدعی لیگ برتر است؛ به عبارت دیگر نتایج ما مقابل این تیم‌ها قابل توجیه است و مطمئناً مشکلات تیم در زمینه گلزنی را رفع خواهیم کرد.

دنیزلی خاطرنشان کرد: برای ایجاد هماهنگی میان کوین فورچونه و سایر بازیکنان سه هفته زمان کافی نبوده و در طول زمان مشکل گلزنی تیم رفع خواهد شدو

وی افزود: بازی قبل نیز بازیکنان خط هافبک به مهاجمان تیم چندان کمک نکردند که با تمریناتمان کیفیت بازیکنان خط میانی و مهاجمان را افزایش خواهیم داد.

وی در رابطه با شناختش از بگوویچ سرمربی گل گهر، گفت: این سرمربی به خوبی از داشته‌های تیمش استفاده می‌کند و در سه بازی گذشته خود تیمهای مقابل را با مشکل مواجه کرده است.

دیدار تیم های فوتبال تراکتور و گل گهر فردا جمعه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره)  تبریز برگزار خواهد شد.  

۹۸۵۳/۳۰۷۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی فوتبال ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روز‌های آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذ‌های کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگر‌های حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در ۲۳ بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه ۹ پاس گل به صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود