Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم استقلال به هواداران این تیم قول داد عملکردی در دربی پایتخت داشته باشند که در نهایت مورد افتخار آنها باشند.

به گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری در آستانه دربی پایتخت درباره این دیدار حساس گفت: همه حساسیت و شرایط این بازی را می دانیم و هم برای ما و هم هواداران دو تیم این بازی حساس است. شروع خیلی خوبی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مقدار بدشانسی آوردیم و اشتباهات داوری هم به ما ضربه زد اما این بازی انشاالله بتوانیم یک نتیجه خوب بگیریم که برگشت خوبی به لیگ داشته باشیم و در جدول جایگاهمان را ارتقا بدهیم.

 

او در مورد محرومیت فرشید اسماعیلی اظهار داشت: متاسفانه یک اشتباه باعث شد فرشید را نداشته باشیم. فرشید یک بازیکن مهم در تیم ما است و قطعا جای خالی اش راحت پر نمی شود. این برای تیم ما خوب نیست. امیدوارم بازیکنان جایگزین بتوانند جای او را پر کنند و بهترین عملکرد را داشته باشند.

 

غفوری درباره مصدومیت بازیکنان استقلال گفت: شیخ متاسفانه بعید می دانم به بازی برسد اما قائدی فکر کنم مشکلی ندارد. او تمرین می کند و انشاالله به بازی هم برسد.

 

کاپیتان استقلال در پاسخ به سوالی درباره نیاز این تیم به بازیکن در بعضی پست ها گفت: بازیکنانی که ما در اختیار داریم، اگر کارشناسی نگاه کنیم هیچ کس نمی تواند بگوید بازیکنان ضعیفی هستند. همه بازیکنان ما توانمند هستند. چیزی که به تیم ما ضربه زده، تغییرات زیاد بوده که یک سری آدم ها آمدند و بیشترین تغییرات را در تیم ما دادند. الان هم خیلی راحت استعفا کردند و رفتند و خودشان را قایم کرده اند و دیگر جوابگو نیستند. اما قطعا تیم ما خوب می شود. من مطمئن هستم که پتانسیل این را داریم و در همین دو سه بازی اگر بدشان نبودیم، صدر جدول بودیم.

 

غفوری انگیزه ها برای این بازی را اینطور شرح داد: بردن دربی بالاترین انگیزه هر تیم است و اینکه تیم در آخر بتواند قهرمان شود. انگیزه فردی هم این بازی می تواند به هر بازیکنی اعتبار بدهد و اسم بازیکن را بزرگ کند. همه فکر کنم به این موضوع واقف هستند.

 

از او درباره قول گلزنی پرسیده شد که اینطور جواب داد: می توانم قول بدهم که خودم بهترین عملکرد را داشته باشم. یک مقدار دفاع سخت است که گل بزند. مطمئن باشید بهترین بازی را انجام می دهیم که هوادارانمان به ما افتخار کنند.

 

وریا غفوری نهایتا در مورد برگزاری دربی به شکل 50-50 اظهار داشت: این به من ربطی ندارد و مسئولان باید تصمیم گیری می کردند که فکر کنم بالاخره نتوانستند شرایط را فراهم کنند. برای هر دو تیم خیلی قشنگ تر می شد اگر 90 به 10 بود.

دربی (داربی) استقلال تهران وریا غفوری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دربی داربی استقلال تهران وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هاشمی نسب در پایان دیدار با ذوب آهن اظهار داشت: بابت نحوه بازی خودمان در نیمه اول از هواداران عذرخواهی می‌کنم. در نیمه اول اصلاً خوب نبودیم و حریفی برای گفتن ندارم. در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم آنها را به خودباوری رساندیم و به بازی برگشتیم.

او ادامه داد: بازیکن حریف در مقابل هواداران ما خوشحالی و آنها را تحریک کرد. بارها گفته‌ام که استقلال چه با جام چه بدون جام قهرمان لیگ برتر است. ما به قدرت بازیکنانمان ایمان داریم. ما از بازیکنانی که سابقه حضور در استقلال را دارند می‌خواهیم که شرافتمندانه بازی کنند و ۲۰ دقیقه از وقت بازی را وقت تلف نکنند.

مربی استقلال تهران تصریح کرد: ابایی ندارم اگر ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم! تا خدا نخواهد برگی از درخت نخواهد افتاد.

کد خبر 6098819 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • پیام خاص رئال به هواداران: کار ما تمام نشده
  • روحیه بازیکنان طوری بود که از برکناری خطیر خوشحال بودند
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا