Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

ظریف در مصاحبه با سی ان ان گفت، ایران امیدوار است وارد  درگیری در منطقه نشود و خواستار مذاکره با رقبای منطقه ای خود و امارات است. اما امکان مذاکره  با آمریکا وجود ندارد مگر این که واشنگتن طبق توافق هسته ای سال ۲۰۱۵ تحریم های ایران را به طور کامل لغو کند.

سی ان ان افزود: وزیر امور خارجه ایران دخالت تهران در حمله به تاسیسات نفتی عربستان را بار دیگر تکذیب کرد و گفت : حوثی های (انصارالله) که مسئولیت این حمله را برعهده گرفته اند قادر به انجام عملیات پیچیده ای نظیر آنچه هستند که به نیمی از تولید نفت عربستان آسیب رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیپلمات ارشد ایرانی گفت تهران مذاکره با دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا را قبل از لغو همه تحریم ها از سر نخواهد گرفت.

ظریف در پاسخ به این پرسش که حمله احتمالی نظامی آمریکا یا عربستان علیه ایران چه تبعاتی خواهد داشت؟ گفت این حمله به «جنگی تمام عیار» خواهد انجامید و عربستان باید تا آخرین سرباز آمریکایی بجنگد.

وی گفت: «بیانیه من در دفاع  از کشورم بسیار قوی است. من با جدیت می  گویم که خواستار وارد شدن در درگیری نظامی نیستیم. واکنش نظامی بر اساس «دروغ» درباره حملات به عربستان «تلفات زیادی» بر جای خواهد گذاشت  اما ما از دفاع از خاک کشور خود غفلت نخواهیم کرد.

ظریف درباره برنامه جامع اقدام مشترک (توافق هسته ای یا برجام) گفت: برنامه جامع اقدام مشترک ( برجام ) توافقی است که ما با آمریکا به آن دست یافتیم. چرا باید دوباره درباره آن مذاکره کنیم. چرا باید چیز دیگری را آغاز کنیم که ممکن است در یک سال و نیم آتی از اعتبار ساقط شود؟

وزیر امورخارجه ایران افزود: اگر تحریم هایی که به طور غیرقانونی اعمال شدند، لغو شوند وضعیت فرق خواهد کرد. آن گاه می توانیم مذاکره را بررسی کنیم.

ظریف گفت: آنها هر کاری را که می توانستند  انجام دادند اما نتوانسته اند ما را به زانو در آورند.

دیپلمات ارشد ایران درباره موضوع صدور روادید برای رئیس جمهور و هیات ایرانی برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک گفت: آمریکا هنوز روادید برای تیم همراه رئیس جمهور صادر نکرده  است و این موضوع عزیمت او را دشوار کرده است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره این که ایا زمان از دست رفته است؟ گفت «نمی گویم خیر دیر شده اما تقریبا دیگر دارد دیر می شود.

وزیر امور  خارجه که سابقه زندگی و تحصیل در آمریکا را دارد گفت امیدوار است که «منطق» به سیاستگذاری آمریکا بازگردد.

ظریف گفت: دلم برای عقلانیت ومنطق تنگ شده و فکر می کنم که شایسته است آمریکا منطقی باشد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

قرارداد حدود ۱۱ بازیکن پرسپولیس در پایان فصل به پایان خواهد رسید و این موضوع نگرانی هواداران این تیم را برای تمدید قرارداد این بازیکنان فراهم کرده است. در پی انتشار اخباری در این خصوص، مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌ای اعلام کرد مذاکره برای تمدید قرارداد با برخی از بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود این هفته آغاز خواهد شد.

در این بین، اما موضوع عجیبی وجود دارد و آن اینکه رضا درویش با نظر چه کسی روند مذاکره برای تمدید قرارداد‌ها را انجام می‌دهد؟ وقتی هنوز تکلیف سرمربی فصل بعد مشخص نیست چرا و با چه ادله‌ای با بازیکنان برای تمدید قرارداد مذاکره می‌شود؟ چه کسی تصمیم می‌گیرد که قرارداد کدام بازیکن تمدید شود یا به کدام بازیکن براب فصل بعد نیاز نیست؟ اگر ملاک مذاکرات برای تمدید قرارداد، نظر اوسمار ویرا باشد که قرارداد فعلی او تا پایان فصل با پرسپولیس اعتبار دارد و هنوز مشخص نیست او فصل آینده روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. اگر قرارداد بازیکنی تمدید شد و مربی احتمالی فصل آینده (کسی به جز اوسمار ویرا) اعلام کرد بازیکنان تمدید شده را نمی‌خواهد تکلیف چیست؟

به نظر می‌رسد این اقدام رضا درویش (مذاکره برای تمدید قرارداد با چند بازیکن) اگر صحت داشته باشد و صوری نباشد برای کم کردن فشار فضای هواداری خواهد بود و گرنه هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد در شرایطی که هنوز تکلیف سرمربی فصل بعد مشخص نیست، قرارداد بازیکنی تمدید شود! البته در این بین یک احتمال هم وجود دارد و آن اینکه مسئولان فعلی پرسپولیس برای سپردن نیمکت تیم خود به ویرا برای فصل آینده به قطعیت رسیده‌اند، اما آن را بنا به دلایلی رسانه‌ای نمی‌کنند!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از فلسطین
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • جدیدترین قیمت طلای ۱۸ عیار و انواع سکه در بازار؛ سکه یک گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • مدیر برنامه جهانی غذا: شمال غزه به «قحطی تمام عیار» دچار شده است
  • آنروا: جنگ در غزه همچنان جنگی علیه زنان است
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • تماس سنای آمریکا با دیوان بین‌المللی کیفری برای جلوگیری از اقدام احتمالی علیه سران تل‌آویو