Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند بعدازظهر پنج‌شنبه در مراسم افتتاح شهرداری بیدخون شهرستان عسلویه اظهار داشت: شهرداری‌ها در ارائه خدمات به شهروندان و گسترش زیرساخت‌های توسعه پایدار نقش مهمی دارند.

شهرداری‌ها متولی اشتغال در جامعه نیستند

وی تصریح کرد: شهرداری‌ها متولی اشتغال در جامعه نیستند بلکه مسئول خدمات‌رسانی به شهروندان در ابعاد گوناگون خدمات شهری محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراوند بیان کرد: شهرداری‌ها نقش مهمی در ارائه خدمات به شهروندان و توسعه زیرساخت‌های عمران شهری دارند در همین راستا زیرساخت‌های عمران شهری استان بوشهر در ابعاد گوناگون برای رفاه و آسایش مردم در راستای مطالبات شهروندان افزایش‌یافته است.

وی بابیان اینکه امروز با افتتاح دو شهرداری در عسلویه و جم، تعداد شهرهای استان بوشهر به ۴۰ شهر افزایش یافت اظهار داشت: توسعه پایدار در شهرها و روستاها موردتوجه ویژه قرار دارد.

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر نیز اظهار داشت: ارتقا بیدخون به شهر از خواسته‌های مهم و جدی مردم بود، بیدخون چهارمین شهر عسلویه دارای ۸ هزار نفر جمعیت و ۴۵۰ هکتار وسعت است که با افتتاح شهرداری آن خدمات به شهروندان بیدخونی افزایش می‌یابد.

حمید بردستانی افزود: شهرداری بهارستان به‌عنوان سومین شهرداری شهرستان جم از ظرفیت بالایی برخوردار است و این شهر دارای شش هزار نفر جمعیت و ۳۰۰ هکتار وسعت است.

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: استان بوشهر اکنون دارای ۴۰ نقطه شهری با جمعیتی افزون بر ۸۵۰ هزار نفر جمعیت است که ۷۲ درصد کل جمعیت استان بوشهر را شامل می‌شود.

کد خبر 4723218

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شهرداری بهارستان ماه محرم اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد هفته دفاع مقدس شیراز عاشورا اربعین 98 مراسم عزاداری ایلام گرگان استانداری سمنان سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتی معابر، رفع آب‌گرفتگی در۱۰ نقطه شهر انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدرضا محمدیان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی‌بر ورود سامانه بارشی به استان اظهار کرد: از شب گذشته این سامانه بارشی در استان و شهر شهرکرد فعال شد که نیروهای خدمات شهری نواحی چهارگانه در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون ۱۰ نقطه در چهار ناحیه از جمله کاشانی جدید، خیابان عمان، مسیل پایین‌تر از میدان انقلاب، منظریه، ورودی شهر، خیابان سعدی، حافظ جنوبی، چهارراه فصیحی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان انتقال خون و بلوار سفیر امید آب‌گرفتگی ایجاد شده رفع شد.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: بیشتر آب‌گرفتگی‌ها در سطح شهر به دلیل مسدود کردن مسیر آب توسط زباله است که برخی شهروندان به دلیل رعایت نکردن این اقدام را انجام می‌دهند.

محمدیان ادامه داد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نیروهای خدمات شهری در حالت آماده‌باش کامل خواهند بود و شهروندان در صورت مشاهده آب‌گرفتگی معابر موارد را به سامانه ۱۳۷ گزارش کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

کد خبر 747559

دیگر خبرها

  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود