Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@12:58:00 GMT

سرلشکر سلامی: هیچ مشکلی در امنیت مرزها نداریم

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۸۲۱۹

ساعت 24- فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه همه مناطق مرزی در موضوع محرومیت‌زدایی مورد هدف ما هستند گفت: خوشبختانه امروز هیچ مشکلی در موضوع امنیت مرزها نداریم.

 به گزارش روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، در بازدید از مناطق و یگان‌های مرزی خراسان شمالی با کشور ترکمنستان، اظهار کرد: خوشبختانه با مجاهدت‌ها و تلاش‌های ارزنده‌ای که مرزبانان ما در نیروی انتظامی این استان انجام می‌دهند و اشراف و تسلط اطلاعاتی که بر مرزها دارند، بحمدالله امنیت در این مرزها در ترازبالا و اطمینان بخشی است و در این زمینه هیچ مشکلی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرزها و امنیت آنها در همه نقاط کشور، ازجمله در خراسان شمالی که با کشور ترکمنستان هم‌مرز است مهم و حیاتی هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابراز خرسندی از تلاش‌های استاندار خراسان شمالی برای توسعه جاده‌ای مرزی که کار مرزبانی را تسهیل می‌کند، افزود: امیدواریم با ارتقا و توسعه تلاش‌ها و به هم پیوستن این جاده‌ها سهولت‌های تردد نیز به نحو بهتری نسبت به گذشته انجام شود.

وی در ادامه فلسفه اساسی حضور در مناطق مرزی را علاوه بر بازدید از مرزها و حصول اطمینان از امنیت مرزها، توجه ویژه به زندگی مردمان این مناطق و تلاش و هم‌افزایی برای رفع نیازها و مشکلات فراروی آنان عنوان کرد و اظهار داشت: درواقع مردمان مرزنشین ما مکمل، مدافع و پشتیبان عمیق روحی و معنوی نیروهای مرزبان ما هستند.

فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه مرزها برای ما هویت بسیار مقدسی دارند، افزود: این قداست به این دلیل است که استقلال و تمامیت ارزی کشور ما از این نقاط شروع می‌شود و برای همین ما نیز تلاش می‌کنیم که در ابعاد معیشتی، امنیتی، اطلاعاتی و نظامی مرزها تا حد ممکن اهتمام درخور و متناسب داشته باشیم.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سرلشکر سلامی احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی در اهواز

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی شمس با اشاره به رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های شهر ناشی از بارندگی اخیر گفت: تیم‌های عملیاتی شهرداری در تلاش برای رفع مابقی آبگرفتگی‌ها هستند.   وی افزود: در حال حاضر میدان انقلاب منتهی به مسجد الرحمن، کوی گلدشت، سپیدار، خیابان الحدید، رزها، مناطق غربی و جا‌هایی که شبکه فاضلاب ندارند درگیر آبگرفتگی بوده که تا چند ساعت دیگر برطرف خواهد شد.   شمس با بیان اینکه با کار‌های انجام شده از ورود آب به داخل منازل جلوگیری شد، ادامه داد: در صورتی که امشب بارندگی جدیدی رخ ندهد، تا پایان شامگاه پنجشنبه تمام آبگرفتگی‌ها رفع و تردد خودرو‌ها به سهولت انجام می‌شود.   معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در خصوص سامانه بارشی که از اوایل روز جمعه آغاز خواهد شد، گفت: همه تمهیدات لازم برای بارندگی پیش رو اندیشیده شده و تیم‌های عملیاتی شهرداری به حالت آماده‌باش هستند.   وی می‌گوید: تمام تلاش شهرداری اهواز، کاهش مدت ماندگاری مانداب در مناطق آبگرفته است که با همکاری دیگر دستگاه‌های مربوطه، زمان باقی ماندن آن به مراتب نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است.   به گفته شمس؛ بامداد امشب یک بارندگی ۲۰ تا ۳۰ میلیمتری در پیش است، همچنین فردا شب نیز موج دیگری از بارندگی‌ها پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد
  • مفاهیم جان‌بخش اسلامی از مرزها بیرون رفته است
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی در اهواز
  • مین‌زدایی ۳.۵ میلیون هکتار از مناطق مرزی غرب و جنوب غرب توسط ارتش
  • نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم