Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:36:29 GMT

غفور: مردم توقع دارند قهرمان جهان شویم

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۸۴۶۴

غفور: مردم توقع دارند قهرمان جهان شویم

امیر غفور در نشست خبری پس از مسابقه تیم‌های ایران و چین تایپه اظهار داشت: توقع نداشتیم بازی امروز اینقدر سخت شود. برنامه کادر فنی این بود که از اواسط بازی، بازیکنانی که در این تورنمنت کمتر بازی کرده‌اند به میدان بروند ولی شرایط مسابقه به آن روال پیش نرفت و مجبور شدیم تا پایان با همان ترکیب اولیه ادامه بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدوارم در دو روز باقی‌مانده از مسابقات هم به روند پیروزی‌های خودمان ادامه بدهیم.

غفور درباره مسابقه ایران مقابل کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا گفت: کره جنوبی مقابل ژاپن پیروز شده و تیم قدرتمندی است. شاید مردم توقع داشته باشند که ما در این مسابقات همه بازیها را سه بر صفر ببریم اما این کار سخت است.

وی ادامه داد: مردم توقعی فراتر از انتظار از ما دارند و حتی میخواهند قهرمان جهان شویم. البته خیلی خوب است که کاری کرده‌ایم که انتظار مردم تا این حد بالا رفته است اما راحت نیست همان انگیزه‌ای که در بازی مقابل تیمی مثل برزیل داریم مقابل تیم‌های آسیایی هم داشته باشیم.

پشت‌خط‌زن تیم ملی ایران گفت: شاید کسی باور نمی‌کرد مقابل استرالیا شکست بخوریم اما این اتفاق افتاد. همانطور که ایران توانسته است تیم‌های بزرگی مثل برزیل و آمریکا را شکست بدهد، استرالیا هم می‌تواند ایران را مغلوب کند. چنین اتفاقاتی در ورزش عادی است.

وی خاطرنشان کرد: بعد از بازی با استرالیا، ایگور کولاکوویچ حرفی زد که با آن موافقم. به نظر من هم خوب شد که اینجا به استرالیا باختیم. باید از این شکست درس بگیریم اما مطمئن باشید که در مسابقات انتخابی المپیک این اتفاق تکرار نمی‌شود و دوباره از این تیم نمی‌بازیم.

تیم ملی والیبال ایران امروز در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا با نتیجه سه بر صفر مقابل چین تایپه به پیروزی رسید.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امیر غفور مسابقات والیبال قهرمانی آسیا تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان خوش قصه غفور و مجرد در رومانی!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب لیگ برتر والیبال رومانی و از بازی آخر رده‌بندی، تیم راپید بخارست در پنجمین و آخرین مسابقه توانست با نتیجه سه بر صفر هم‌شهری‌اش دینامو بخارست را شکست دهد و عنوان سومی مسابقات را کسب کند.

در این دیدار شاگردان دراگان کوبیلسکی در تیم راپید بخارست ست‌های بازی را با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۸ پیروز شدند تا با کسب سومین پیروزی برابر دینامو رتبه سوم این فصل لیگ رومانی را از آن خود کنند.

در این بازی امیر غفور قطر پاسور ایرانی تیم راپید بخارست هجده امتیاز برای تیمش کسب کرد و علی‌اصغر مجرد نیز غایب بود. محمد بربست قطر پاسور دینامو بخارست نیز در اندک زمانی که به میدان رفت سه امتیاز کسب کرد.

به این ترتیب هیچ‌کدام از لژیونرهای ایرانی حاضر در لیگ رومانی نتوانستند عنوان قهرمانی کسب کنند. پیش از این جواد کریمی با آرکادا گالاتی مقام نایب قهرمانی را کسب کرده بودند.

دیگر خبرها

  • زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم
  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • پایان خوش قصه غفور و مجرد در رومانی!
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: انشاالله این ۵ فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد