Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:45:24 GMT

پارس جم باید در ۱۴ روز چهار بازی کند/ فاصله بازی‌ها کم است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۸۵۸۴

پارس جم باید در ۱۴ روز چهار بازی کند/ فاصله بازی‌ها کم است

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پارس جنوبی جم و سایپا اظهار داشت: امیدواریم بازی دوم ما مقابل سایپا در شهر خودمان بازی خوبی باشد.

وی با بیان اینکه مردم از بازی اول ما در شهر جم مقابل ذوب‌آهن راضی بودند، افزود: بازی اول ما باز خوبی بود و امیدواریم فردا هم بازی خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایپا یک تیم تهاجمی و رو به جلو است.

 سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اضافه کرد: نسبت به بازی قبلی مقداری دست ما بازتر است و اغلب بازیکنان را در اختیار داریم و تلاش می‌کنیم با یاری هواداران اولین سه امتیاز را در بازی فردا بگیریم.

وی در مورد قرعه کشی جام حذفی و بازی پارس جم و ذوب‌آهن نیز بیان کرد: مشکل ما مربوط به زمان بازی است که در ۱۴ روز باید چهار مسابقه بدهیم و بازی برای ما سنگین است و دست ما خیلی باز نیست. در حال حاضر تمرکزمان به دیدار با سایپا و بعد از آن نساجی است که در شهر خودمان برگزار خواهد شد.

کد خبر 4723266

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پارس جنوبی جم بوشهر جام حذفی ذوب آهن سایپا ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد شیراز هفته دفاع مقدس عاشورا اربعین 98 مراسم عزاداری ایلام گرگان استانداری سمنان سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید به میدان رفت و در یک بازی حساس و جنجالی و پر گل با نتیجه 3-2 برابر این حریف قدیمی شکست خورد. 

بازیکنان این تیم و همچنین ژاوی به شدت به تصمیمات داوری در این بازی اعتراض داشتند و اوج اعتراض آنها روی توپ یامال بود که باور داشتند از خط دروازه عبور کرده و آندری لونین از درون دروازه آن را دفع کرده اما نظر داور وسط و کمک داور ویدیویی چیز دیگری بود. 

این اتفاق باعث شد که اعتراض بسیاری از سوی بازیکنان و همچنین کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع صورت بگیرد که لالیگا هنوز از تکنولوژی خط دروازه یا گل که باعث می‌شود در صورت عبور کامل توپ از خط دروازه، داور با دریافت سیگنالی متوجه این اتفاق شود استفاده نمی‌کند. 

تباس که ساعاتی بعد از بازی از اقدام خود برای عدم خرید فناوری گل دفاع کرده بود، بار دیگر گفت که نبود این فناوری مشکلی برای لالیگا ایجاد نمی کند: «این یک فناوری کامل نیست و این اولین دلیل است. اما فقط این نیست. در طول یک فصل، چنین مواردی سه یا چهار بار بیشتر اتفاق نمی افتد و با VAR تا 99 درصد موارد می توان تشخیص درست داد. ضمنا قیمت آن بسیار بالاست، یعنی بین پنج تا شش میلیون سرمایه گذاری می کنید تا فقط برای سه یا چهار بار کاربرد داشته باشد. چیزی که من از آن دفاع می‌کنم، نصب دوربین‌های بیشتر است که به داوران کمک می‌کند.»

دیگر خبرها

  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی