Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته چهارم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال العربی میزبان الشحانیه بود.

در این دیدار تیم میزبان (العربی) با گل زود هنگام محمد صلاح النیل در دقیقه ۱ از الشحانیه پیش افتاد. این نتیجه تا دقیقه ۷۴ پا بر جا بود تا اینکه رامین رضاییان از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: شکست الشحانیه در حضور ۹۰ دقیقه‌ای رضاییان

اما محمد صلاح النیل در آخرین دقایق بازی، یک‌بار دیگر برای العربی گلزنی کرد تا این بازی با پیروزی یاران پور علی گنجی به پایان برسد.

با این نتیجه العربی ۱۰ امتیازی شد و موقتا در صدر جدول قرار گرفت. الشحانیه هم که تا هفته چهارم عایدی جز شکست نداشته، بدون امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: پیروزی پر گل العربی در حضور ۹۰ دقیقه‌ای پور علی گنجی

پور علی گنجی و رضائیان به طور ثابت در ترکیب تیم هایشان حضور داشتند و ۹۰ دقیقه بازی کردند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لژیونرهای فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف قرمز پوشان در شب نفس‌گیر اراک

در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس به مصاف یکدیگر رفتند و جدال این دو تیم با پیروزی آلومینیوم اراک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت _ دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۸:۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند و تقابل آن‌ها با تساوی چهار بر چهار در ۱۲۰ دقیقه به پایان رسید، اما شاگردان حسینی در ماراتن پنالتی‌ها با نتیجه شش بر پنج به پیروزی رسیدند.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک

ورزشگاه: امام خمینی (ره) اراک

داور: امیر عرب براقی

اخطار: عارف حاجی‌عیدی (دقیقه ۱۷) آلومینیوم اراک، سروش رفیعی (دقیقه ۱۷) پرسپولیس، محمد خدابنده‌لو (دقیقه ۲۷) پرسپولیس، امین جهان‌کهن (دقیقه ۶۶) آلومینیوم اراک، میلاد بدرقه (دقیقه ۷۳) آلومینیوم اراک، سینا اسدبیگی (دقیقه ۷۷) پرسپولیس، محمدحسین کنعانی زادگان (دقیقه ۹۴) پرسپولیس، میثم قهاری (دقیقه ۹۸) آلومینیوم‌اراک

اخراج:

گل‌ها: اوستون اورونوف (دقیقه ۱۱) پرسپولیس، عیسی آل‌کثیر (دقیقه ۲۴ و ۱۰۸) پرسپولیس، مهدی لیموچی (دقیقه ۸۵) آلومینیوم اراک، شروین بزرگ (دقیقه ۵+۹۰ و ۱۱۳)، سینا اسدبیگی (دقیقه ۹۴) پرسپولیس، علیرضا نقی‌زاده (دقیقه ۱۲۰)

ترکیب اولیه تیم آلومینیوم اراک:

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، محمدمهدی لطفی

سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب اولیه تیم پرسپولیس:
امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی و عیسی آلکثیر
سرمربی: اوسمار ویرا

دقایق حساس:

دقیقه ۲۹ _ ارسال بازیکن آلومینیوم اراک از روی ضربه ایستگاهی در محوطه پرسپولیس موقعیت خطرناک گلزنی را برای شاگردان حسینی فراهم کرد، اما رفیعی توپ را مهار کرد.

دقیقه ۳۲ _ ضربه سر عارف حاجی عیدی توسط امیر رضا رفیعی مهار شد.

دقیقه ۴۰ _ حرکت پا به توپ عبدالکریم حسن پرسپولیس را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما شوت این بازیکن از زاویه بسته تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۴۵ _ پاس در عمق جهان کهن برای بازیکن هم تیمی در محوطه جریمه پرسپولیس توسط رفیعی مهار شد.

دقیقه ۵۳_ موقعیت گلزنی برای بازیکنان آلومینیوم ایجاد شد، اما دفع توپ به موقع امیر رضا رفیعی مانع گلزنی شاگردان حسینی شد.

دقیقه ۷۰ _ حمله خطرناک آلومینیوم به سمت دروازه پرسپولیس برای این ثمری نداشت.

دقیقه ۸۰ _ شوت اکبرپور از زاویه بسته توسط رفیعی به کرنر رفت.

دقیقه ۱+۹۰ _ ناهماهنگی نعمتی و اسماعیلی‌فر با باعث شد بهترین موقعیت پرسپولیس برای گلزنی بدون نتیجه باقی بماند.

دقیقه ۴+۹۰ _ شوت سینا اسدبیگی از بالای دروازه گوهری بیرون رفت.

دقیقه ۹۹ _ ضربه سر فرشاد فرجی به شکل خطرناک از کنار دروازه آلومینیوم بیرون رفت.

دقیقه ۱۰۸_ شوت خطرناک رضا جبیره توسط رفیعی به کرنر رفت.

کد خبر 748174

دیگر خبرها

  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • حذف قرمز پوشان در شب نفس‌گیر اراک
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • اولین قهرمانی لیگ به حزباوی رسید
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط