Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:59:58 GMT

کاروان پیاده‌روی مشهد تا کربلا وارد ایذه شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۹۰۴۴

کاروان پیاده‌روی مشهد تا کربلا وارد ایذه شد

حجت‌الاسلام رضا قبادی در حاشیه استقبال از این کاروان به خبرنگار ایرنا گفت: کاروان پیاده‌روی مشهد تا کربلا ۴۲ روز پیش حرکت خود را از مرقد مطهر امام رضا علیه السلام آغاز کرده اند.

وی افزود: این کاروان امروز با استقبال مردم ولایتمدار ایذه وارد این شهر شد و بعد از پیاده‌روی در سطح شهر ایذه تا چهارراه امام خمینی (ره) به مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) عزیمت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایذه در ادامه گفت: کاروان مشهد به کربلا که پرچم حرم مطهر امام رضا  علیه‌السلام را نیز به همراه دارد، امشب مهمان شهرستان ایذه است و فردا سفر خود را دنباله خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: این کاروان پرشور که شامل پیر و جوان است روز اربعین حسینی در کربلای معلی حضور خواهد داشت.

۹۴۳۴/۶۰۶۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین ایذه اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، همزمان با سالروز شهادت امام صادق علیه السلام مراسم یادمان شهدای روستای ثانی آباد دهستان میانکوه شهرستان مهریز برگزار شد.


در این مراسم حجت الاسلام کریمی از راویان دفاع مقدس با اشاره به سالروز شهادت امام صادق علیه السلام به ذکر فضائل و مناقب اهل بیت علیهم السلام پرداخت و با بیان عظمت شیعیان، رشادت و از خود گذشتگی و جانفشانی و توکل بر خداوند و توسل به اهل البیت علیه السلام را از ویژگی‌های خاص شهدا بیان نمود. 


روستای ثانی آباد در طول هشت سال دفاع مقدس ۱۷ شهید تقدیم انقلاب نموده که قبور مطهر ۳تن از این شهدا در این روستا قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • تقویم نجومی امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • دو توصیه کوتاه از امام صادق علیه‌السلام
  • آیین دمام‌ زنی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در بندرعباس