Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@23:55:28 GMT

روزهای آخر تابستان با دریاچه شورابیل

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۹۱۵۴

‍‍‍‍‍‍

حضور انبوه گردشگران در آخرین روز های تابستان در بزرگترین دریاچه داخل شهری ایران گرد هم آمده اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 دریاچهٔ شورابیل اردبیل که درگذشته بسیار شور بوده‌ است امروزه یکی از جاذبه‌های طبیعی شمال غرب ایران است.

قدمت شورابیل بیش از دریاچه ارومیه است. امروزه با افزودن آب شیرین به آن از شوری آن کاسته اند به‌طوری‌که نوعی ماهی قزل آلا در آن پرورش داده می‌شود و گستردگی آن به ۱۸۰ هکتار افزایش یافته‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکانات تفریحی، ورزشی و فرهنگی از جمله قایق‌رانی، پیست دو و میدانی و دوچرخه سواری، باغ وحش، شهر بازی روباز ویک شهر بازی سرپوشیده در کنار آب و هوای خنک این شهر گردشگران زیادی که به گرد خود جمع کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دریاچه شورابیل اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم

به گزارش قدس آنلاین، مائوریسیو موتا پائز پس از ورود به تهران گفت: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد، چه کسی مربی است، چه بازیکنانی حضور دارند، اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

دیگر خبرها

  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • در این شهر هیچ کولری روشن نمی‌شود! (+عکس)
  • تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر تل شیطان (فیلم)
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • گل شماره پنج تیم ملی به یاد روزهای اوج شمسایی
  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم