Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ،جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور عصر امروز در آیین افتتاح فرمانداری شهرستان جدید خانمیرزا در چهارمحال و بختیاری، گفت: در وزارت کشور براساس منطق توسعه و عدالت موضوع تقسیمات کشوری در دستورکار قرار گرفت و قاعدتا فرایند تبدیل روستا به بخش و تبدیل بخش به شهرستان یک فرایند کاملا کارشناسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: بالغ‌بر ۲ سال کار کارشناسی، پیگیری در کمیسیون سیاسی و دفاعی و بعد از آن مطرح شدن در هیأت دولت انجام شد تا خانمیرزا به شهرستان تبدیل شود.

وی با بیان اینکه باید به معنای واقعی در ارتقا بخش به شهرستان گام برداشته شود و تنها به تغییر اسم اکتفا نشود، افزود: هم سیمای شهر و شهرستان و هم محتوی کار با محوریت ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان باید ارتقا پیدا کند.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه شهرستان خانمیرزا دهمین شهرستان چهارمحال و بختیاری است، خاطرنشان کرد: در جریان انتخابات یک حوزه فرعی دیگر به حوزه‌های ۲۱ گانه این استان اضافه می‌شود از این به بعد چهار حوزه اصلی و ۲۲ حوزه فرعی در استان خواهیم داشت که باید در مشارکت‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی خود را نشان دهد.

وی اضافه کرد: در مجموع ۶ مصوبه تبدیل بخش به شهرستان در وزارت کشور مطرح شد که یکی از آن‌ها مربوط به چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/ف

باید در ارتقا بخش خانمیرزا به شهرستان تنها به تغییر اسم اکتفا نشود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کشور اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۹۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است

حسین ایثارگر روز یکشنبه در حاشیه بازدید از هنرستان طالقانی و شماری از دیگر مدارس شهر ششتمد، گفت: یکی از الزامات توسعه، مهارت آموزی است و توجه به این مقوله، زمینه رشد تولید و اشتغال پایدار را در جامعه فراهم کرده و از نگرانی های جامعه در مسیر ایجاد اشتغال برای نسل جوان می کاهد.

وی با بیان اینکه یکی از مسیرهای پیشرفت کشور توجه به مهارت است، اظهار کرد: لازم است در کنار توجه به مباحث علمی و تئوری، آموزش های مهارتی و نیازمحور نیز مورد توجه آموزش و پرورش و دانش آموزان قرار گیرد.

فرماندار ششتمد گفت: در کنار رشته های نظری، باید هدایت دانش آموزان به رشته های مهارتی و تولیدی نیز مورد توجه قرار گیرد تا بخشی از نیاز بازار کار به نیروی انسانی از این طریق تامین شود.

ایثارگر افزود: ایجاد برخی واحدهای صنعتی در حوزه فرآوری معدنی و صنایع دیگر در شهرستان ششتمد در دست انجام است که تربیت نیروی کار ماهر در این حوزه ها می تواند مورد توجه قرار گیرد.

وی با تشکر از تلاش های جامعه فرهنگی، افزود: معلمان با تربیت نسل آینده در مسیر آگاهی و روشنی بخشی جامعه و توسعه و بالندگی کشور ایفای نقش می کنند.

شهرستان ششتمد در ۲۵۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد، چهار هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز دارد که در ۹۱ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نقش و تأثیر زنان فرهیخته مسلمان در ارتقا اندیشه دینی بررسی می شود
  • تقدیر از معلم باید به فرهنگ همگانی تبدیل شود
  • طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقا کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • «نمی‌توان با میانگین معدل ۱۲ مدعی الگوی جهانی بود»
  • نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم