Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@06:04:16 GMT

کولاکوویچ: بازی سختی مقابل کره داریم

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۹۵۸۰

کولاکوویچ: بازی سختی مقابل کره داریم

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل تیم چین‌تایپه، در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: امروز شخصاً توقع این بازی سخت را داشتم. درست است که من اهل صربستان هستم، اما در طول دوران مربیگری مقابل تیم‌های آسیایی زیادی قرار گرفته‌ام. بازی امروز در مرحله یک‌چهارم نهایی بود و تمام تیم‌ها انگیزه زیادی در این مرحله دارند؛ مخصوصاً وقتی مقابل ایران قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای هر ست مشکلاتی داشتیم و در انتهای ست دوم هم این مشکلات وجود داشت که در نهایت توانستیم بر آن‌ها غلبه کرده و پیروز شویم. انرژی زیادی صرف کردیم و بازیکنانم اهمیت این مسابقه را به خوبی می‌دانستند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درخصوص مشکلات در بخش حمله تیم ایران، گفت: خیلی واضح نمی‌توانم بگویم در حمله مشکل داریم. ما در ۵۵ درصد حملات موفق بودیم و مدل بازی تیم حریف به گونه‌ای بود که در دفاع خوب کار می‌کردند. امروز ما ۹ دفاع داشتیم، اما واقعیت این است که گاهی نمی‌توان در دفاع و حمله عملکرد خیلی خوبی داشت.

کولاکوویچ درخصوص آخرین شرایط مصدومیت علی اصغر مجرد، خاطرنشان کرد: مجرد به تازگی از مصدومیت رها شده و امروز هم خیلی ساده پرش را شروع کرد. فیاضی هم در گرم کردن درد‌هایی احساس کرد. در مجموع ما سه مصدوم در این تورنمنت داشتیم، اما در ادامه تورنمنت همه می‌توانند برای ایران بازی کنند.

وی درخصوص بازی فردای ایران مقابل کره جنوبی گفت: مدل بازی کره جنوبی مانند تایوان است. در سه سال اخیر بازی زیادی مقابل کره داشته‌ایم و قطعا با انگیزه زیاد برابر ما حاضر می‌شوند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: والیبال کولاکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا باید در دیداری حساس از هفته بیست و ششم به مصاف ذوب آهن برود. آتیلا حجازی سرپرست جدید آبی ها برای حضور در جلسه هماهنگی پیش از بازی، راهی ساختمان سازمان لیگ شده بود.

وی درخصوص حضورش در این جلسه گفت: امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال - ذوب‌آهن بود. درخصوص دیدار فردا باید بگویم که تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به‌عنوان بازوی توانمند، در استادیوم حضور یافته و کنارمان باشند. همانطور که آنها از ابتدای فصل در کنارمون بودند، به شدت به حضورشان نیازمندیم.

حجازی درباره بازی هفته پایانی استقلال برابر پیکان و اینکه آیا این دیدار با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

او در مورد اینکه وضعیت استقلال را در پنج هفته پایانی چگونه می بیند نیز پاسخ داد: شرایط حساسی است و تمام ارکان باشگاه، کادرفنی و بازیکنان به این موضوع واقف هستند. همه تلاش می کنند و امیدوارم که به نتیجه برسیم.

حجازی در پایان و درخصوص انتظارش از هواداران چیست، پاسخ داد: حمایت، حمایت و حمایت.

دیگر خبرها

  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط