Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@19:58:24 GMT

تصادف آمبولانس بیمارستان اردل یک فوتی داشت

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۹۹۱۰

تصادف آمبولانس بیمارستان اردل یک فوتی داشت

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان، محسن ابراهیمی بامداد جمعه با اعلام این خبر افزود: این حادثه عصر روز پنجشنبه بین یک دستگاه آمبولانس و خودروی سواری در محور شهرکرد به اردل حوالی بهشت آباد رخ داد.

وی گفت: این حادثه رانندگی ۸ مصدوم نیز داشت که مصدومان با انجام اقدامات درمانی مناسب توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ با ۳ دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام رضا(ع) اردل منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در حادثه رانندگی دیگر در محور بروجن به لردگان حوالی گردنه مروارید ،بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۱۰ نفر مصدوم شدند.

ابراهیمی اظهار داشت: مصدومان این حادثه با ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر پس از انجام اقدامات درمانی مناسب به بیمارستان ولیعصر بروجن منتقل شدند.

به گزارش ایرنا ،علت این حادثه های رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری در دست بررسی است.

براساس اعلام پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری از ابتدای سالجاری مصدومان تصادف رانندگی در استان ۸ درصد کاهش داشته است.

شهرستان اردل در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری است.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی حوادث رانندگی تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته ۲۵۲ تصادف فوتی و ۸۵۰۰ فقره تصادف جرحی رخ داد که در این سوانح رانندگی ۲۸۱ نفر جان باخته و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: از مجموع این جان باختگان، ۱۹۵ نفر مرد و مابقی زن بودند که افراد ۳۱ تا ۵۰ سال بیشترین سهم را در بین رده‌های سنی جان باختگان داشتند.

رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: نکته مهم و قابل تأمل در آمار جان باختگان این است که ۴۷ درصد آنها عابر پیاده، ۳۰ درصد موتورسوار و تنها ۲۳ درصد از مجموع جان باختگان راننده وسایل نقلیه بودند که میزان آسیب پذیری عابران در تصادفات شهری کاملاً مشخص است.

سرهنگ خوشوقت، افزود: بر اساس داده‌ها و تحلیل سوانح رانندگی، لزوم برنامه ریزی دستگاه‌های متولی امر ترافیک برای بهبود زیرساخت‌های مخصوص عابران پیاده در شهر کرمان یک ضرورت است.

کد خبر 6097047

دیگر خبرها

  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس