Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:46:18 GMT

فرماندار جدید شهرستان لردگان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۹۹۱۳

فرماندار جدید شهرستان لردگان معرفی شد

استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین اظهار داشت: استان با وجود مشکلات و چالش‌هایی که با آن مواجه است اما ظرفیت و قابلیت بالایی برای رشد و توسعه دارد و این موضوع باید با جدیت از سوی فرمانداران و مدیران استان پیگیری شود.

اقبال عباسی با تاکید بر تقویت تعامل و همدلی در شهرستان‌ها، آن را لازمه پیشبرد مطلوب امور دانست و گفت: هم‌افزایی بین‌ بخشی از یک سو و تعامل و همدلی مردم و مسئولان از سوی دیگر می‌تواند روند توسعه‌یافتگی استان را سرعت بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان لردگان، تصریح کرد: این منطقه به عنوان شهرستان الگوی توسعه در کشور انتخاب شده است و اجرای این طرح محرومیت‌زدایی از این منطقه را در پی خواهد داشت.

استاندار چهارمحال و بختیاری، کسب رضایت مردم را در اولویت همه امور استان اعلام کرد و افزود: فعالیت‌ها و خدمات مسئولان باید برای مردم محسوس باشد و از فرمانداران انتظار می رود در این خصوص تمام تلاش خود را به کار گیرند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم همچنین از خدمات برهان حسین‌پور آقایی فرماندار سابق شهرستان لردگان قدردانی شد.

لردگان در ۱۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لردگان وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح پمپاژ آب می‌تواند در کشاورزی بخش ناغان به عنوان قطب کشاورزی استان تحول خوبی ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری غلامعلی حیدری امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در شورای اداری بخش ناغان، اظهار کرد: در دور اول سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه پمپاژ آب کشاورزی ناغان مصوب شد که اجرای این طرح می‌تواند در کشاورزی بخش ناغان به عنوان قطب کشاورزی استان تحول خوبی ایجاد کند.

وی افزود: همچنین در دور اول سفر رئیس جمهور اعتباری برای جاده شلمزار-ناغان-کارون ۴ و جاده فرخشهر-دزک-شلمزار در نظر گرفته شد که به دلیل حادثه خیز بودن این دو جاده در اولویت برنامه‌های استانی قرار گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برای تسریع روند اجرایی تبدیل آبیاری سنتی به نوین، مرمت و روکش جاده‌ها، حل مشکل پسماند، ایجاد نشاط با هدف مقابله با آسیب‌های اجتماعی و محرومیت زدایی اهتمام لازم در نظر گرفته شود.

غلامعلی حیدری خاطرنشان کرد: بخش ناغان یکی از مراکز ترانزیتی و زیبای استان به شمار می‌رود که موضوع گردشگری و بوم گردی برای این بخش در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 747951

دیگر خبرها

  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه