Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دومین روز رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان به میزبانی نورسلطان پایتخت قزاقستان ، چهار آزادکار ایران در اوزان۷۰، ۷۴، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم روی تشک می روند تا بخت خود را برای رسیدن به مدال و سهمیه المپیک آزمایش کنند. 

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که کشتی ایران در ده وزن مسابقات فرنگی و دو وزن نخست کشتی آزاد نتوانست به کشتی فینال برسد، حالا همه نگاه ها به شکستن این طلسم و حضور اولین ایرانی در کشتی نهایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بین چهار وزنی که مسابقاتش امروز برگزار می شود دو وزن المپیکی محسوب می شوند و برای ایران اهمیتی دو برابر دارند.

در وزن غیر المپیکی ۷۰ کیلوگرم که ۲۹ کشتی گیر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور نخست برابر برنده مبارزه اریگلنت پریزرنی از بلاروس و ژونگچنگ کای از چین مبارزه می‌کند.

در وزن المپیکی ۷۴ کیلوگرم که ۳۹ کشتی گیر حضور دارند، رضا افضلی در دور نخست برابر کابالرا از کوبا مبارزه می‌کند و در صورت برتری در یک شانزدهم نهایی به احتمال زیاد برابر بکزاد عبدالرحمانوف ازبک مبارزه می‌کند.

در وزن ۹۲کیلوگرم که یک وزن غیرالمپیکی است، ۱۸ آزادکار حضور دارند و علیرضا کریمی پس از استراحت در دور نخست باید برابر برنده مبارزه کشتی گیران چین و مولداوی روی تشک برود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که یک وزن المپیکی است ۲۸ کشتی گیر حضور دارند، در این وزن یدالله محبی در دور نخست باید برابر دورجخاند از مغولستان کشتی بگیرد و در صورت برتری در یک هشتم برابر گویازدوفسکی از آمریکا قرار بگیرد. رقابت‌های اوزان فوق از ساعت نه و نیم صبح امروز (جمعه) به وقت تهران آغاز شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آرامکو عربستان هپکو اراک انتخابات اسرائیل مایک پمپئو تعلیق جودوی ایران حزب لیکود کشتی آزاد قهرمانی جهان تابناک ورزشی نورسلطان قزاقستان محبی امامی افضلی علیرضا کریمی آرامکو عربستان هپکو اراک انتخابات اسرائیل مایک پمپئو تعلیق جودوی ایران حزب لیکود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه

کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در مراسم امحای مواد مخدر و روانگردان مکشوفه که در کیلومتر ۳ جاده سراب نیلوفر برگزار شد، گفت : ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در امر مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیرو‌های جان بر کف انتظامی استان در ۶ ماهه گذشته است که امروز امحا شد.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌باشد که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روانگردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند