Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدابراهیم رضایی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه هدف طرح مجدد موضوع مذاکره از جانب آمریکایی‌ها، ترفندی برای تحمیل خواسته‌های خود و اثبات تأثیرگذاری فشار حداکثری بر ایران است، گفت: مقامات آمریکایی هیچ خاطره خوبی از خودشان به جای نگذاشته اند که اکنون درصدد مذاکره مجدد باشند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در این خصوص، اظهار کرد: سیاست تابستان داغ، اعمال تحریم‌های جدید مالی و بانکی، قرار دادن نام های ایرانی در لیست های تروریستی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بخشی از سیاست‌های شکست خورده اتاق فکر کاخ سفید است.

وی با اشاره به اینکه مقامات آمریکایی طی چند مدت گذشته به کشورهای منطقه سفر کردند تا از این طریق فشار بیشتری وارد کنند، ادامه داد: این مهم در حالیست که هیچکدام از این کشورها جزء برخی از کشورهای کوچک سرسپرده با آنها همراهی نکردند که بیانگر این اقدام ایالات متحده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: نباید فراموش کرد آمریکایی ها در ایجاد ائتلاف دریایی برای به اصطلاح حفاظت از آبراهه های خلیج فارس نیز با شکست مواجه شده و حتی اروپایی ها نیز با آنها همراهی نکردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: می‌توان اذعان کرد اکنون ترامپ و همپیمانانش بر طبل مذاکره می کوبند تا از این طریق خودشان را اهل دیپلماسی نشان دهند و در مقابل ایران را مقصر اصلی عدم حضور در میز مذاکره معرفی کنند که آن هم با خروج از برجام شکست خورده است.

نقوی‌حسینی: هدف آمریکا ایجاد تنش بین ایران و عربستان است

هم‌چنین ایسنا نوشت: 

سید حسین نقوی حسینی در تحلیلی درباره اتفاقات رخ داده بعد از حمله یمنی‌ها به تاسیسات نفتی آرامکو در عربستان و به دنبال آن تلاش برای افزایش فشار به ایران، گفت: در دنیای امروز حرکت هواپیماهای جنگی، موشکی و پهپادها قابل پنهان کردن نیست. آنقدر امکانات راداری پیشرفته است که می‌توان مسیر هر موشکی که از زمین بر می‌خیزد را رصد کرد و محل پروازش را دنبال نمود. لذا این موضوعات قابل پنهان کردن نیست.

وی افزود: امروز دیگر کشورها نمی‌توانند بدون سند یکدیگر را متهم کنند. آنها در قضیه فجیره هم می‌خواستند ایران را متهم کنند اما همه اسناد نشان داد ایرانی‌ها نقشی نداشتند. امروز آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که ایران را در منطقه درگیر کرده و منازعات منطقه‌ای ایجاد کنند. آمریکایی‌ها بدشان نمی‌آید در منطقه صدام جدید و منازعه جدید علیه جمهوری اسلامی ایجاد کنند.

به گفته نقوی حسینی، هدف آمریکا ایجاد تنش بین عربستان و ایران است و الا اینکه پهپاد، از یمن برخاسته و آرامکو را مورد هدف قرار داده مشخص است و قابل اثبات.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها با این سناریو می‌خواهند علاوه بر ایجاد تنش بین ایران و عربستان نشست مجمع عمومی سازمان ملل را هم تحت تاثیر قرار داده تا برخی از سخنرانان در مجمع به این فضا ورود کرده و در سازمان ملل صحبت‌های تحریک آمیز علیه ایران مطرح کنند.

۲۱۷۲۱۷

کد خبر 1301392

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مذاکره مذاکرات ایالات متحده آمریکا محمدجواد ظریف عربستان ایران و آمریکا آرامکو باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال وزارت خارجه سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)

فیلم بیوگرافی جدید ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه که شخصیت اصلی آن را توسط هوش مصنوعی به نمایش می گذارد، در ماه سپتامبر اکران می‌شود.

به گزرش ایسنا، استودیوی لهستانی «AIO» اعلام کرد که این فیلم با عنوان «پوتین» به زندگی رئیس جمهور روسیه نگاهی دارد و از تاریخ ۲۶ سپتامبر در ۳۵ کشور اکران خواهد شد.

«پوتین» اولین فیلم انگلیسی زبان کارگردان لهستانی، «پاتریک وگا» است.

این کارگردان با اشاره به این که فناوری هوش مصنوعی خود را برای ساخت نسخه سینمایی پوتین ایجاد کرده، عنوان کرد: «دعوت از پوتین به استودیو برای ۲۰ هزار برداشت یک گزینه ممکن نبود و فیلم‌های آرشیوی موجود به صورت آنلاین امکان ایجاد یک مدل وضوح بالا را که برای استفاده سینمایی مناسب است را نمی‌داد.

در نتیجه، پس از نزدیک به دو سال توسعه، ما فناوری پیشگام مبتنی بر هوش مصنوعی را ایجاد کرده‌ایم که به ما امکان می‌دهد بدون تکیه بر یک مدل واقعی انسانی، شخصیت سینمایی را بسازیم».

پوتین ساخته شده توسط هوش مصنوعی

این فیلم همچنین شامل تصاویری است که فیلم‌سازان اوکراینی در طول جنگ روسیه گرفته‌اند.

کارگردان این فیلم افزود: «پوتین فقط یک فیلم نیست. این پاسخی است به تلاش جهانی برای درک انگیزه ها و اقدامات یکی از جنجالی ترین چهره‌ها در سیاست معاصر. ماموریت من این است که یک راهنما برای پوتین به بینندگان با هدف کاهش ترس و عدم اطمینان حاکم بر دنیای امروز، ارائه دهم».

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

دیگر خبرها

  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • دیپلماسی فعال انرژی بسترساز بهبود شرایط اقتصادی است/ صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشور‌ها اهمیت دارد
  • بورل: درباره گسترش تحریم‌های موجود علیه ایران اتفاق نظر وجود دارد / تحریم‌ها به تنهایی نمی‌توانند خطر گسترش تنش‌ها را برطرف کنند؛ باید جایی برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • بورل: درباره ایران باید جایی را برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • پیوند میدان و دیپلماسی‌
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • چرا نماینده طالبان برای مذاکره درباره حقابه هیرمند به ایران نیامد؟ + جزئیات
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست