Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- هادی اعلمی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان بجنورد در جمع مسئولین روابط عمومی های ادارت شهرستان با اشاره به اهمیت روابط عمومی های مرکز استان گفت: باید تلاش کرد تا خدمات دولت در حوزه شهرستان بدرستی منعکس گردد و برای این منظور ارتباط بیشتر روابط عمومی ادرات شهرستان بجنورد با رسانه ها ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از فرمانداری بجنورد، علی قلی زاده معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی نیز در این جلسه ضمن اشاره به نقش و تاثیر گذاری روابط عمومی های شهرستان بجنورد بعنوان قلبهای  تپنده ادارات شهرستان به تشریح مهمترین وظایف روابط عمومی پرداخت و افزود: استفاده از تکنولوژی روز، هماهنگی بیشتر با مدیر دستگاه بعنوان مشاور، رصد زمان و شرایط و تزریق ایده به مدیر و تلاش برای هویت دهی به روابط عمومی و جایگاه آن در دستگاه ها از جمله مهمترین برنامه های یک نیروی روابط عمومی باید باشد.

مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان بجنورد نیز در شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی ها در ادارات گفت: روابط عمومی ها چشم و چراغ دستگاه ها هستند چرا که دوشادوش مدیران حضور دارند و یک مدیر و دستگاه از طریق روابط عمومی است که میتواند ارتباط سازنده و مثبت با جامعه و مردم برقرار کند و برای تحقق اهداف سازمان از مشارکت مردم بهره مند گردد.

حامد مسعودی فر با اشاره به تغییر فضای جامعه امروز و رسانه ای شدن اکثر مردم و پر رنگ بودن فضای مجازی افزود: نگاه مدیران نسبت به روابط عمومی باید تغییر کند و با ارتقای جایگاه روابط عمومی نسبت به ارتباط سازنده با رسانه ها و مردم و حرکت در مسیر درست اطلاع رسانی خدمات دولت تلاش کنند.

وی همچنین به برنامه های شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان بجنورد در دوره جدید فعالیت هیئت رئیسه اشاره کرد و افزود: دانش افزایی، تقویت نظام گفتمان دولت و کارامدی روابط عمومی ها، برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقا دانش فعالان روابط عمومی و تلاش برای گذر از روابط عمومی سنتی را از جمله برنامه های پیش بینی شده این شورا در شهرستان است.

در پایان این جلسه با برگزاری انتخابات آقایان محمود مشکات مسئول روابط عمومی دانشگاه بجنورد، جلال الدین مرتضوی مسئول روابط عمومی تامین اجتماعی شهرستان، محمد غفوری فرد مسئول روابط عمومی دانشگاه کوثر بجنورد، حامد شاکریان مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان و خانم صدیقه صفری مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان بجنورد بعنوان اعضای اصلی و آقایان شایان عباسی و محمد محمدپور بعنوان اعضای علی البدل شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان بجنورد بمدت دو سال انتخاب شدند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انتخابات هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۰۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: در سالی که با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، مدیران باید ارتباط خود را با مردم تقویت کنند.

محمدطیب صحرایی، عصر امروز (پنجم اردیبهشت) در نشست شورای اداری استان، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهوری روی تحقق آن، اظهار کرد: در راستای تحقق این شعار انتظار می رود حضور و همراهی مردم در فعالیت ‌های مختلف استان نمود بیشتری پیدا کند.

وی افزود: همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی از همین شروع سال باید ارتباط و تعامل خود را بویژه به شکل دیدارهای چهره به چهره با مردم افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر فعالیت مضاعف دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌جاری، اعلام کرد: مدیران استان در سال گذشته زحمات زیادی را در حوزه کاری خود انجام دادند، اما امسال باید تلاش و کار مضاعفی را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: در شروع این سال عزم اعضای شورای اداری استان باید بگونه ای جزم شود که با نهایت دقت و جدیت امور مربوط به استان را شروع و پیگیری کنیم تا در پایان سال نتایج رضایت بخشی به دست آید.

صحرایی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی هر طرح و برنامه‌ای که دارند باید از همین ابتدای سال آن را به مرور اجرایی کنند تا در پایان سال با کمبود فرصت برای اجرای آن مواجه نشوند.

وی در ادامه به در پیش بودن دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان هم اشاره کرد و گفت: در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا مصوبات دور اول سفر مربوط به حوزه خود را احصاء کرده و مشخص کنند که کدام مصوبات اجرایی شده، کدام مصوبات در حال اجراست و کدام مصوبات هنور اجرایی نشده یا روند کندی دارد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: همچنین دستگاه‌های اجرایی باید همکاری داشته باشند تا دور دوم سفر رییس جمهور برای استان پر برکت‌تر و با دستاوردهای بیشتری همراه باشد.

وی همچنین به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این مرحله از انتخابات با همراهی و تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف، پرونده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با افتخار در استان بسته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور