Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:36:28 GMT

اولین گل یک بازیکن متولد قرن بیست و یک برای یونایتد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۰۸۵۵

اولین گل یک بازیکن متولد قرن بیست و یک برای یونایتد

میسون گرین‌وود، بازیکن 17ساله منچستریونایتد با گلزنی در بازی دیشب تیمش مقابل آستانه به اولین بازیکن متولد دهه اول قرن بیست و یکم تبدیل شد که برای شیاطین سرخ گلزنی می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ اروپا در خانه‌اش اولدترافورد به مصاف آستانه قزاقستان رفت و موفق شد با تک‌گل میسون گرین‌وود در دقیقه 73 به پیروزی رسیده و سه امتیاز باارزش بدست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما این بازی برای گرین‌وود به یک بازی تاریخی تبدیل شد چرا که او توانست نامش را به عنوان اولین بازیکن متولد دهه اول قرن بیست و یکم که برای یونایتد گلزنی می‌کند به ثبت برساند.

 

 

گرین‌وود 17ساله یکی از سه بازیکن جوانی بود که توسط اوله‌گنار سولسشر در این بازی به میدان فرستاده شده بودند تا فرصت بازی در رقابتهای حساس را پیدا کنند. گرین‌وود در کنار انخل گومز و تاهیت چونگ این سه بازیکن جوان یونایتد بودند که در این بازی به صورت فیکس بازی کردند.

 

گرین‌وود تا پیش از این در لیگ برتر تنها به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته بود ولی در بازی دیروز 90 دقیقه در میدان حضور داشت و برای تیمش گلزنی کرد.

 

گرین‌وود پیش از گلی که به ثمر رساند دو فرصت گلزنی دیگر هم داشت که از دست رفت. اما لحظه درخشش او سرانجام در دقیقه 73 از راه رسید تا او با عبور دادن توپ از بین پاهای نناد اریک، دروازه‌بان آستانه گل اول خود برای یونایتد را به ثمر رسانده و سه امتیاز شیرین برای یونایتد به ارمغان بیاورد.

 

منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پویا نوروزی‌نژاد لژیونر هندبال ایران که در تیم اینتراخت هاگن در بوندس لیگای ۲ آلمان در پست بغل چپ بازی می‌کند، با کسب ۷۹ امتیاز در تیم منتخب هفته بیست و نهم قرار گرفت.   همچنین در پایان هفته بیست و نهم لیگ ۲ هندبال آلمان هانمن با کسب ۹۳ امتیاز، هِس مان با ۸۰، فالک با ۸۳، استابر با ۸۴، بِنِکه با ۸۷ و زینتل با ۸۴ امتیاز به ترتیب بهترین دروازه‌بان، بغل چپ، بغل راست، خط زن، بغل راست و پخش معرفی شدند.    گفتنی است؛ اینتراخت هاگن در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ ۲ هندبال آلمان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • تولد اولین گوزن زرد سایت مانشت و قلارنگ ایلام در سال جاری
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی