Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- خبرگزاری رویترز گزارش داد دولت آمریکا برای رئیس‌جمهور و وزیر خارجه ایران جهت شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد روادید صادر کرده است.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، «علیرضا میریوسفی»، سخنگوی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در گفت‌وگو با رویترز تصریح کرد دولت آمریکا برای «حسن روحانی»، رئیس‌جمهور و «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران روادید صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیشتر برخی منابع خبری گزارش داده‌ بودند روادید هیأت ایرانی شامل رئیس جمهور، وزیر خارجه و هیات همراه برای شرکت در هفتاد و چهارمین مجمع عمومی سازمان ملل صادر نشده است.
«آنتونی گوترش»، دبیر کل سازمان ملل متحد روز چهارشنبه گفت این سازمان برای حل و فصل مسائل مربوط به صدور روادید برای «حسن روحانی» و «محمد جواد ظریف» با مقام‌های آمریکایی در تماس است.
ساعتی بعد «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا گفت که مخالفتی برای صدور روادید برای مقام‌های ایرانی جهت شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل ندارد.

ترامپ: هیئت ایران می‌توانند به نیویورک بیایند
رئیس‌جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران گفت هیئت ایران می‌توانند برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کنند.
«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا به هیئت خبرنگاران همراه رئیس‌جمهور داخل هواپیمای اختصاصی خود گفت هیئت ایران می‌توانند برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کنند.

ظریف عازم نیویورک شد
ظریف برای شرکت در نشست سازمان ملل عازم نیویورک شد
وزیر امورخارجه بامداد امروز تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد.
محمد جواد ظریف به منظور شرکت در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد عازم نیویورک شد.

ظریف طرح‌های دیپلماتیک و صلح‌آمیز ایران را برای آمریکا یادآوری کرد
وزیر خارجه ایران با یادآوری طرح‌های طرح‌های دیپلماتیک ایران برای حفظ منطقه از حدود 30 سال پیش تا کنون، ائتلاف به اصطلاح مسالمت‌آمیز آمریکا را زیر سوال برد.
«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) با انتقاد از تلاش‌های آمریکا، عربستان سعودی و دیگر شرکای آنها برای ایجاد ائتلاف ضد ایرانی به بهانه حفاظت از امنیت منطقه، تلاش‌های ایران در این زمینه را برای آنها یادآوری کرد.
ظریف در صفحه شخصی توئیتر به کنایه پرسید: «ائتلاف راهکار مسالمت‌آمیز؟». وی سپس لیستی از «طرح‌های دیپلماتیک ایران» برای حفظ امنیت منطقه و افزایش همکاری‌های صلح‌آمیز را مجددا ذکر کرد.
«1985 امنیت در خلیج فارس
1997 گفت‌وگوی تمدن‌ها
2013 جهان علیه خشونت
2013 طرح صلح سوریه
2014 انجمن گفت‌وگوهای منطقه‌ای
2015 طرح صلح یمن
2017 روند [مذاکرات] آستانه
2019 معاهده عدم تجاوز منطقه‌ای»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آمریکا روحانی ظریف ویزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات پاراکانو قهرمانی جهان و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت در سگد مجارستان برگزار می‌شود.   تیم ملی پاراکانو ایران با ترکیب ۴ قایقران نیز آخرین شانس خود را برای کسب سهمیه پارالمپیک در این رقابت ها محک خواهد زد.   این تیم با هدایت احمدرضا طالبیان و ترکیب شهلا بهروزی‌راد در KL۳ بانوان، اسلام جاهدی در VL۲ مردان، سعید حسین‌پور در KL۱ مردان و مسعود قیصری در KL۳ مردان در مسابقات شرکت خواهند کرد.   کتایون اشرف نائب‌رئیس فدراسیون قایقرانی نیز به عنوان سرپرست به همراه این تیم حضور دارد.   سیدمرتضی توکلی داور بین‌المللی آب‌های آرام نیز نماینده داوران ایران در این رقابت‌هاست که همزمان با مسابقات انتخابی قاره اروپا و کاپ ۱ جهانی در سگد مجارستان برگزار خواهد شد.   این تیم بامداد امروز ۱۶ اردیبهشت عازم مسابقات شد.

دیگر خبرها

  • بامداد امروز بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از فلسطین
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • بمباران سراسر نوار غزه طی بامداد امروز
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • ادامه اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا