Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@00:40:25 GMT

6هزار اتوبوس آماده بازگشایی مدارس

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۱۰۴۸

6هزار اتوبوس آماده بازگشایی مدارس

به گزارش جام جم آنلاین، پیمان سنندجی در گفتگو با فارس در مورد تمهیدات این شرکت به مناسبت بازگشایی مدارس، اظهار داشت: اورهال کردن اتوبوس‌های شهری در پایتخت انجام گرفته و در حال حاضر 97 درصد اتوبوس‌ها چه در بخش خصوصی و چه دولتی موفق به اخذ معاینه فنی شده‌اند.

وی افزود: به دلیل اورهال کردن اتوبوس‌ها سرفاصله حرکت اتوبوس‌ها نیز کاهش می‌یابد و در ساعات پیک از ابتدای مهر سرفاصله حرکت میانگین برای خطوط بی آر تی 30 ثانیه و در خطوط عادی به کمتر از 8 ثانیه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سنندجی ادامه داد: همچنین 22 خط اتوبوس با سرفاصله حرکت 5 دقیقه در نظر گرفته شده و پیش‌بینی می‌کنیم 6 هزار اتوبوس شهری امسال با کیفیت بهتری خدمات لازم را برای شهروندان داشته باشند.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران گفت: 13 اتوبوس دو کابینه و 117 مینی‌بوس نیز به ناوگان حمل‌ونقل اضافه شده و شرایط حمل‌ونقل را همزمان با بازگشایی مدارس بهبود می‌بخشد.

وی از نصب 50 فیلتر دوده از هفته اول مهر بر روی اتوبوس‌ها خبر داد و گفت: این موضوع نیز در کاهش آلودگی هوا بسیار تأثیرگذار است و به تدریج اتوبوس‌های بیشتری دارای فیلتر دوده خواهند شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بازگشایی مدارس معاینه فنی فیلتر دوده آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی

عیسی زارع پور در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی با بیان اینکه برای بار سوم این موضوع را در گروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم، گفت: امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی کنند و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود.

به گزارش ایسنا، وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.

دیگر خبرها

  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد