Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسی تغییرات در زمان برگزاری جلسه علنی هفته آینده مجلس را تشریح کرد و گفت: جلسات علنی هفته آینده مجلس سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل خانه ملت، اسدالله عباسی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اعلام خبر تغییر در تاریخ برگزاری جلسات هفته آتی صحن علنی مجلس شورای اسلامی، گفت: هیات رئیسه به دلیل همزمان شدن هفته دفاع مقدس و برگزاری رژه نیرو‌های مسلح، همچنین درخواست تعداد زیادی از نمایندگان مجلس برای حضور در مراسم‌هایی که به همین مناسبت و همین طور به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود، تصمیم گرفت تغییراتی را در تاریخ برگزاری جلسات هفته آتی صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعمال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: براساس تصمیم هیات رئیسه جلسات هفته آینده صحن علنی مجلس شورای اسلامی از اوایل هفته به سه‌شنبه و چهارشنبه موکول شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم مسجد طراز اسلامی اربعین حسینی اردبیل هفته دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز فعالیت های مسجدی عزاداری محرم نمایندگان مجلس مجلس شورای اسلامی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ابتدای صبح امروز بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جدوال را به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید: هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو / اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران

سپس مجلس وارد بررسی ایرادات شورای نگهبان در برنامه هفتم توسعه شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر ایرادات باقی مانده از برنامه هفتم توسعه را مورد رسیدگی قرار می دهند.

کد خبر: 1229019 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی