Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ورود دادگستری به مسئله بهداشت عمومی و دامپزشکی گفت: در جهت رعایت بهداشت عمومی و موضوع دامپزشکی مقرر شد، کارخانه بازیافت پسماند در ۲ پشته‌ی دشتروم،  تا ۶ ماه آینده فعالیت خود را آغاز کند. تاریخ انتشار: 11:48 - 29 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۰۷۳ به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: دو مشکل در سطح کلان در زمینه دادرسی‌ها وجود دارد که یکی بُعد آموزشی و دیگری کیفیت رسیدگی در پرونده‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آموزش کارشناسان نیز اظهار کرد: لازمه‌ی کار هر کارشناس علاوه بر داشتن تحصیلات و تجربه مفید، داشتن اطلاعات حقوقی برای اظهار نظر کارشناسی در پرونده است  که دادگستری استان آنان را آموزش اختصاصی می‌دهد.

نگین تاجی به ورود دادگستری به مسئله بهداشت عمومی و دامپزشکی نیز اشاره و بیان کرد: در جهت رعایت بهداشت عمومی و موضوع دامپزشکی در اولین اقدام در محل احداث کارخانه بازیافت پسماند در ۲ پشته‌ی دشتروم، مقررشد  تا ۶ ماه آینده این کارخانه فعالیت خود را آغاز کند.   وی اضافه کرد: سلامت بهداشت محیط هم برای انسان و هم دام و طیور مسئله‌ای حیاتی است.

بازدید رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از طرح احداث کارخانه پسماند یاسوج / تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های خدمات رسان با شهرداری
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری تبریز از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حبیبه هراتی ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روزانه به صورت متوسط یک هزار تن زباله در شیفت‌های مختلف از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود که این امر با همراهی و مشارکت شهروندان انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به سرانه ۶۳۰ کیلوگرمی تولید زباله در تبریز افزود: در طرح جدید سازمان مدیریت پسماند، به صورت پایلوت در دو منطقه زعفرانیه و رشدیه، پسماند خانگی شبانه و از ساعت ۲۱ جمع‌آوری شده و در ادامه به سایر مناطق شهر تسری می‌یابد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری تبریز با اشاره به خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست در سال گذشته خاطرنشان کرد: پس از خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست، تفکیک پسماند و تولیدات این کارخانه افزایش یافته است.

هراتی با اشاره به فعالیت دو خط ۲۵۰ تنی تولید کمپوست در این کارخانه، عنوان کرد: خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز در سال جاری راه‌اندازی می‌شود که در مجموع ظرفیت تولید کمپوست در سازمان مدیریت پسماند به ۸۰۰ تن در روز می‌رسد.

وی با اشاره به برنامه این سازمان در تولید RDF در سال جاری گفت: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان در سال جاری تولید ۴۰۰ تن RDF یا همان سوخت حاصل از زباله است که می‌توان به جای مازوت و گاز در صنایعی مانند سیمان صوفیان استفاده شود.

کد خبر 749382

دیگر خبرها

  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • زباله‌های پلاستیکی؛ معضل دیروز، امروز و فردای استان ایلام
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • بازیافت پسماند زباله توسط دانش‌بنیان‌ها و تبدیل به سوخت پاک
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز