Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@01:12:31 GMT

صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ تنها هدف هاشمیان در ایران 

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۱۵۳۵

صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ تنها هدف هاشمیان در ایران 

وحید هاشمیان در صحبت با بیلد آلمان از شرایط حضور در تیم ملی ایران گفت.

به گزارش ایسنا، رونامه بیلد چاپ آلمان نوشت: هاشمیان از ماه مه ۲۰۱۹ به عنوان کمک مربی تیم ملی ایران کار می‌کند. در این تیم او دست راست سرمربی تازه‌واردی همچون مارک ویلموتس است. البته خانواده وحید همچنان در منطقه هارفشتوده هامبورگ زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمیان درباره شرایط ایران گفت: در اولین بازی انتخابی جام جهانی توانستیم با دو گل هنگ‌کنگ را شکست دهیم. کار سختی بود چون تیم حریف با ۱۱ بازیکن برابر ما دفاع می‌کرد. 

البته تیم ملی ایران در این مسیر با دشواری‌های زیادی روبرو است و برای مثال به دلیل تحریم‌ها نمی‌تواند از البسه ورزشی به عنوان اسپانسر استفاده کند و این فدراسیون فوتبال ایران است که باید لباس‌های ورزشی را خریداری کند.

با این حال هاشمیان دست راست ویلموتس در تیم ملی ایران به خوبی می‌داند ۲۰ روزنامه و نشریه ورزشی ایران چه توقع و انتظاری از ایران در راه صعود به جام جهانی دارند و هیچ لطفی در این راه برای خواسته‌شان از تیم ملی ندارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وحید هاشمیان تيم ملي فوتبال ايران جام جهانی 2022 قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید

میکس ریکرو ایران شکست خورد.

طرفداری | تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • تشویق ایسلندی‌ها پس از صعود به جام‌جهانی (فیلم)
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)