Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:16:57 GMT

دومین دوره تربیت منتقد ترجمه برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۱۵۳۶

دومین دوره تربیت منتقد ترجمه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین دوره کارگاه آموزشی یک روزه «تربیت منتقد ترجمه» با همکاری کانون انجمن صنفی مترجمان و موسسه خانه کتاب برگزار می شود. دومین دوره این کارگاه با تدریس علیرضا خان‌جان پنجشنبه ۱۱ مهر ماه از ساعت ۹ الی ۱۷ در سرای اهل قلم خانه کتاب برگزار می شود و هزینه شرکت در این کارگاه 210 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت در این کارگاه محدودیت زبانی ندارد و فعالان زبان‌های غیرانگلیسی نیز می‌توانند در این کارگاه شرکت کنند. همچنین، برگزیدگان این کارگاه به عنوان منتقد در نشست‌های زیر چتر نقد دعوت به همکاری خواهند شد. علاقمندان می توانند از 30 شهریور تا 7 مهر ماه با مراجعه به سایت اهل قلم به نشانی AHLEGHALAM.IR برای شرکت در دومین دوره کارگاه  آموزشی یک روزه «تربیت منتقد ترجمه» ثبت نام و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02166415254 تماس بگیرند.

شایان ذکر است گواهی پایان دوره به صورت مشترک توسط کانون کشوری انجمن‌های صنفی مترجمان و خانه کتاب به شرکت کنندگان اعطا می شود. 

کد خبر 4723434

منبع: مهر

کلیدواژه: ترجمه نقد کتاب خانه کتاب کتاب و کتابخوانی گردشگری ادبیات معرفی کتاب ترجمه هفته دفاع مقدس تجدید چاپ ادبیات کودک و نوجوان نشر نو سوریه بازار نشر جایزه ادبی فرهنگ ایثار و شهادت معرفی نشریات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، افشین خوش‌گوار شامگاه سه شنبه در دوره توانمندسازی مراقبین سلامت در سنندج اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت، دوره توانمندسازی مراقبین سلامت استان کردستان با حضور تمامی مراقبین سلامت استان برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: این دوره در قالب سه دوره کاربردی و در اردوگاه استانی شهید سلیمان خاطر برگزار شد.

خوش‌گوار اظهار کرد: در این دوره‌های آموزشی، مراقبین و کارشناسان سلامت استان با سرفصل‌های آموزشی، اصول مقاله نویسی‌، باید و نبایدهای دیابت و غربالگری دهان و دندان تحت آموزش قرار گرفتند.

وی افزود: دوره آموزش و آشنایی با اصول مقاله نویسی، توسط دکتر فرهاد مرادپور استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان و موضوع دیابت و با مدرسی دکتر رشیدیان رئیس هیأت مدیره انجمن دیابت استان برگزار شد.

خوش گوار خاطرنشان کرد: کلاس آموزش‌های دهان و دندان کودکان، توسط دکتر زهرا قلیچ‌خانی، دندانپزشک و متخصص دندان کودکان مدیریت برگزار شد.

وی گفت: در این کارگاه آموزشی، گواهی شرکت در دوره آموزشی برای شرکت کنندگان صادر و با اهدای هدایای ویژه هفته سلامت از شرکت کنندگان در مراسم تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6087077

دیگر خبرها

  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • تربیت کنشگر حوزه جمیعت در استان مرکزی
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند